Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Marketing mreža je obeležila unapređenje tržišta i struke!

Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Tamara Bekčić, Managing Director i Co-founder agencije Chapter 4 PR, rekla je…

Ocenite tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih 10 godina?
Tržište marketinših komunikacija je tokom prethodnih 10 godina u Srbiji doživelo rast u svakom pogledu. Primera radi, sve je više projekata iz Srbije koji postaju regionalni ili staju rame uz rame sa evropskim i svetskim na profesionalnim smotrama. Naravno da uvek želimo više i bolje i da lako možemo da nabrojimo gde sve vidimo prostor za unapređenje. Ali, činjenica je da je tržište, u odnosu na period pre 10 godina, uređenije, dinamičnije i da je svest šire javnosti o struci – na višem nivou.

Koju ulogu, po Vašem mišljenju, u razvoju tržišta u proteklih 10 godina ima Marketing mreža?
Marketing mreža je obeležila unapređenje tržišta i struke, jer kontinuirano doprinosi kvalitetu, sa jasnom vizijom da taj kvalitet i dalje raste u budućnosti i da sve nas motiviše u tom pravcu. Prvo portal, a onda i ostali projekti, našli su svoju svrhu u umrežavanju i okupljanju predstavnika struke, informisanju i edukaciji, u razvoju transparentnosti tržišta, promociji dobre prakse, kvalitetu rada svih nas, inspiraciji i kreativnosti. I sama Marketing mreža raste, okuplja sve veći broj pojedinaca, agencija i kompanija, šireći svoje delovanje i inovirajući sopstveni rad. Raduju me budući, novi projekti i inicijative kojih će zasigurno biti.

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete? Zašto?
Tokom prethodnih 10 godina smo sa velikim zadovoljstvom učestvovali u mnogobrojnim, različitim projektima Marketing mreže i znam da ćemo tako i nastaviti. U prilog velikog poverenja koje imamo u viziju Ivane Parčetić i rad Marketing mreže na razvoju tržišta, govori i podatak da klijentima savetujemo učešće u ovim projektima. Omiljeni projekat mi je Adbooka. Pored toga što je humanitarnog karaktera, drugi razlog je i činjenica da ova publikacija predstavlja važan pregled tržišta – hroniku vremena i struke.

Handle with care – u kom kontekstu ćemo koristiti ovu frazu u 2022. po Vašem mišljenju?
Za mene su to ljudi, jer je briga o ljudima neizostavni deo svega što radimo i za šta se profesionalno zalažemo.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!