Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Marketing mreža je obeležila unapređenje tržišta i struke!

Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Tamara Bekčić, Managing Director i Co-founder agencije Chapter 4 PR, rekla je…

Ocenite tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih 10 godina?
Tržište marketinših komunikacija je tokom prethodnih 10 godina u Srbiji doživelo rast u svakom pogledu. Primera radi, sve je više projekata iz Srbije koji postaju regionalni ili staju rame uz rame sa evropskim i svetskim na profesionalnim smotrama. Naravno da uvek želimo više i bolje i da lako možemo da nabrojimo gde sve vidimo prostor za unapređenje. Ali, činjenica je da je tržište, u odnosu na period pre 10 godina, uređenije, dinamičnije i da je svest šire javnosti o struci – na višem nivou.

Koju ulogu, po Vašem mišljenju, u razvoju tržišta u proteklih 10 godina ima Marketing mreža?
Marketing mreža je obeležila unapređenje tržišta i struke, jer kontinuirano doprinosi kvalitetu, sa jasnom vizijom da taj kvalitet i dalje raste u budućnosti i da sve nas motiviše u tom pravcu. Prvo portal, a onda i ostali projekti, našli su svoju svrhu u umrežavanju i okupljanju predstavnika struke, informisanju i edukaciji, u razvoju transparentnosti tržišta, promociji dobre prakse, kvalitetu rada svih nas, inspiraciji i kreativnosti. I sama Marketing mreža raste, okuplja sve veći broj pojedinaca, agencija i kompanija, šireći svoje delovanje i inovirajući sopstveni rad. Raduju me budući, novi projekti i inicijative kojih će zasigurno biti.

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete? Zašto?
Tokom prethodnih 10 godina smo sa velikim zadovoljstvom učestvovali u mnogobrojnim, različitim projektima Marketing mreže i znam da ćemo tako i nastaviti. U prilog velikog poverenja koje imamo u viziju Ivane Parčetić i rad Marketing mreže na razvoju tržišta, govori i podatak da klijentima savetujemo učešće u ovim projektima. Omiljeni projekat mi je Adbooka. Pored toga što je humanitarnog karaktera, drugi razlog je i činjenica da ova publikacija predstavlja važan pregled tržišta – hroniku vremena i struke.

Handle with care – u kom kontekstu ćemo koristiti ovu frazu u 2022. po Vašem mišljenju?
Za mene su to ljudi, jer je briga o ljudima neizostavni deo svega što radimo i za šta se profesionalno zalažemo.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!