Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Marketing mreža je bila tu da nam pomogne da se prilagodimo promenama!

Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Branka Letica, Marketing Director, Komercijalna banka, članica NLB Group rekla je…

Ocenite tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih 10 godina?
U poslednje vreme veoma često možemo da čujemo kako se svet oko nas menja progresivno, dok mi i dalje razmišljamo linearno. Možda je upravo zbog toga teško u potpunosti sagledati transformaciju kroz koju je u proteklih 10 godina prošlo tržište marketinških komunikacija. Kako u drugim, tako i u našoj industriji, nove tehnologije su iz korena promenile način na koji radimo, ali i razmišljamo. U prvi plan su stavile brzinu naših reakcija i sposobnost da se menjamo i iznova prilagođavamo novim okolnostima. Nove tehnologije su nam omogućile direktnu komunikaciju i instant povratnu informaciju od korisnika, pritom ne narušavajući kvalitet našeg rada. Pored toga, otvorile su nove perspektive i dale nam uvid u podatke na osnovu kojih danas možemo da razvijamo efikasne strategije, ali i da merimo njihovu uspešnost sa velikom preciznošću. Dakle, u prethodnih deset godina tržište marketinških komunikacija postalo je još dinamičnije, efikasnije i, čini se, ekskluzivnije, jer na njemu danas mogu da uspeju samo pravi entuzijasti spremni da se neprekidno razvijaju i idu u korak sa stalnim promenama.

Koju ulogu, po Vašem mišljenju, u razvoju tržišta u proteklih 10 godina ima Marketing mreža?
Za nas u branši, Marketing mreža je mesto revantnih i aktuelnih vesti iz struke, ali i jedinstven prostor za povezivanje, razmenu ideja, mišljenja i najboljih primera iz prakse sa profesionalcima iz celog sveta. Prepoznata je kao inicijator važnih kampanja, domaćin nekih od najrelevantnijih skupova, ali i svojevrstan putokaz koji nas usmerava ka pravim vrednostima u okviru industrije – etici, kolegijalnosti i kreativnosti. U prethodnoj, veoma dinamičnoj deceniji, Marketing mreža je bila tu da nam pomogne da se prilagodimo promenama – da nas podrži, edukuje, probudi i poveže, i zbog toga je njena uloga u razvoju lokalnog tržišta nedvosmisleno važna i velika.

Handle with care – u kom kontekstu ćemo koristiti ovu frazu u 2022. po Vašem mišljenju?
Smatram da su prethodne dve pandemijske godine bile presudne da uvidimo da iza svakog uspeha i svakog dobrog rezultata stoje ljudi, a ne cifre. Zbog toga sam uverena da ćemo u 2022. frazu handle with care koristiti u do sada najprirodnijem kontekstu – povezujući je sa najvećom vrednošću svake kompanije – zaposlenima. Ukoliko pažljivo birate i još pažljivije upravljate ljudima, oni će reflektovati one vrednosti za koje se zalažete i sa istom pažnjom će se ophoditi prema vašim klijentima i poslovnim rezultatima. Zato, smatram da će u narednoj, ali i godinama koje dolaze, fokus biti na tome da im prenesemo pravu emociju, edukujemo ih i osnažimo, kako bi oni na održiv način gradili i razvijali naše brendove.

Od 2022. očekujem…
Za nas u Komercijalnoj i NLB Banci 2022. godina biće godina u kojoj ćemo svoje brendove, sisteme, poslovne kulture i vrednosti, ali i najbolje poslovne prakse i rešenja za sve naše klijente, spojiti u jednu banku budućnosti. To će biti ne samo jedan od najkompleksnijih finansijskih, već i marketinških projekata u zemlji i čitavom regionu. Zbog toga ceo naš tim od ove godine očekuje prave profesionalne prilike – da svojim znanjem, iskustvom i ekspertizom ostavi trag, da kroz nove izazove nastavi da raste i da se razvija, i da i 2022. upiše kao još jednu uspešnu i rekordnu godinu.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!