today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Marketing mreža ističe ono najbolje iz naše struke!

Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Tim povodom, Miodrag Marinković, marketing menadžer za sladoled u kompaniji Frikom, rekao je…

Ocenite tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih 10 godina?
Svi zajedno smo prošli kroz obilje izazova i turbulencija, u kojima su neki uspešno prepoznavali i koristili šanse, a mnogi nestali. Puno je novih lica tokom godina donelo svežu energiju, obilje sjajnih ideja i hrabro zauzelo svoje mesto pod suncem. Pandemija je kao najveći izazov definitivno odvojila kvalitet od svega ostalog. Ko nije imao dovoljno ideja i agilnosti da ih sprovede u svim uslovima, nije dočekao novi brif. Konstantno dokazivanje kroz koje svi iznova prolazimo, gura nas napred i pomera granice.

Koju ulogu, po Vašem mišljenju, u razvoju tržišta u proteklih 10 godina ima Marketing mreža?
Marketing mreža je zaista bila u središtu svih događanja, potpuno opravdavajući svoju misiju. Iz godine u godinu, isticala je ono najbolje iz naše struke. Svake godine sa još jednim novim projektom, trudili ste se da nas povežete oko najbitnijih tema i usmeravali ste nas ka novim trendovima. Hrabro, korak po korak, izgradili ste svoj put i postali partner i podrška svima koji žele da pomere svoje granice uspeha.

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete? Zašto?
Prvi projekat u koji smo se uključili je Kaktus festival, on je jako brzo postao prepoznat kao veliki potencijal za kreativnu industriju. Meni lično je on i dalje omiljen, zbog obilja kvalitetnih ideja i insight-a koji se mogu videti u dva dana. Najnoviji projekat Mark Awards sigurno zaslužuje pažnju, obzirom da je veoma važno da upoznamo i odamo priznanje ljudima koji stoje iza uspeha brendova koje svi volimo.

Handle with care – u kom kontekstu ćemo koristiti ovu frazu u 2022. po Vašem mišljenju?
Nova 2022. godina će svakako biti obeležena inflacijom cena koju već uveliko osećamo. Potrošači su već sada pod izuzetnim pritiskom da podmire sve stavke iz kućnog budžeta i biće prinuđeni da neke svoje navike prilagode novoj situaciji. Ključna tačka uspeha velikih brendova ogledaće se u tome u kolikoj meri su uspeli da se prilagode situaciji i nađu nove načine da ostanu relevantni potrošaču.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!