Marketing je kormilar kompanije!

Povodom pokretanja Mark Awards, nagrade za poslovni i profesionalni uspeh stručnjaka iz kompanija u Srbiji, pitali smo marketing i komunikacijske profesionalce – šta za njih znači ostaviti trag na tržištu, ali i kako ocenjuju svoj položaj u kompanijama danas. Naša današnja sagovornica je Nataša Šarčević, Marketing & Innovation Director u Atlantic Štark.

Šta za Vas znači ostaviti trag na tržištu?
Osmisliti proizvod – uslugu – poruku koji trajno upotpunjuju živote više generacija.

Kako biste ocenili položaj marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama danas? Da li bi oni trebali da budu članovi boarda direktora?
Suština je u orijentisanosti kompanije ka otvorenoj komunikaciji sa svojim potrošačima. Smatram da je marketing kormilar kompanije, a svi znamo koliko su uzburkane vode kojima plovimo u današnje vreme. Sa dobrim marketingom, koji pažljivo sluša i ispunjava želje svojih potrošača, te vode postaju okeani mogućnosti, a mogu reći da imam sreće da radim u kompaniji koja razmišlja na taj način. Stvaramo brendove koje ljudi vole i to je naša strategija poslovanja, mislim da to dovoljno govori o samoj organizaciji koja prati suštinu poslovanja.

Zašto je važno da na tržištu imamo nagradu koja se dodeljuje pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, kao što je Mark Awards?
Zato što živimo u vremenu hiperprodukcije pa rezultate i uspehe u jednoj godini vrlo brzo potiskuju novi, trošimo se i jurimo dalje, bez osvrtanja. Mislim da je ovo dobra inicijativa, da napravimo presek, istaknemo i upoznamo ljude koji stoje iza aktivnosti koje svima nama menjaju živote. Uspešni će ući u „istoriju“, a inspirisaćemo mlade da budu još bolji.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari