Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Marketing je kormilar kompanije!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Nataša Šarčević, Direktor marketinga i inovacija, Atlantic Štark.

U kojoj meri danas marketinške aktivnosti utiču na ukupne poslovne rezultate kompanije?
Marketing je kormilar kompanije. Po njemu potrošač sudi o proizvodu ili usluzi, on daje pravac, usmerava u luku kada se uzburka more ili dođe oluja i snažno utiče na tempo kojim biznis napreduje.

Zašto je neophodno uključivanje marketing i PR stručnjaka u strateške odluke kompanija?
Strategija je samo „slovo na papiru“ ukoliko se ne temelji na dubinskoj analizi tržišta, trendova i potrošača za koje je zadužen marketing. Ono što danas izdvaja kompanije, kod donošenja strateških odluka, je način na koji dostupne informacije koristi i prenosi internoj i eksternoj javnosti, a tu nam u pomoć dolazi PR.

Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
Remarkable stručnjak je pokretač promena koje su ljudi spremni da prate. To znači da mora biti promišljeni vizionar ali i ozbiljan influenser sa jakom argumentacijom. Interno, jer bez tima koji razume ideju, dodatno je unapređuje i veruje u njen potencijal, nema prave šanse na tržištu, i eksterno jer bez prave potrebe potrošača, samo troši šanse i prostor na polici.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Ponosna sam na što nikada nisam stala niti odustala. I još se nisam umorila. Ostajem gde sam dok god ima kvalitetnih izazova, a u Atlantic Štarku ih ima na pretek. Pokrenuli smo značajne investicije koje će se realizovati u narednim godinama, imam sjajan tim koji se lepo razvija, podršku uprave i brendove koje razvijam punim srcem.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!