Marketing i komunikacijski stručnjaci kreiraju imidž kompanije u javnosti!

Povodom dodele Mark Awards priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Dejan Turk, CEO, A1 Srbija & A1 Slovenija, rekao je…

Zašto je važno istaći marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija i u kojoj meri njihov rad doprinosi razvoju tržišta?
Stručnjaci iz marketinga i komunikacija zajedno sa HR-om su meni, kao CEO-u, najvažniji saradnici u uspostavljanju interne poslovne klime, međusobnog poverenja i razumevanja ko smo i šta želimo da postignemo kao kompanija. Uz to, podjednako važno je i kreiranje imidža u javnosti. Na njima je da prenesu vrednosti i autentičnost brenda, uspostave dugoročnu banku poverenja i prepoznavanje kompanije kao pouzdanog partnera na kog se uvek možete osloniti.

Kao članu žirija, šta će Vam biti ključni kriterijumi po kojima ćete ocenjivati nominovane i na šta ćete obratiti pažnju?
Uvek sam isticao koliko je važno da ljudi imaju vatru u očima i želju da menjaju stvari na bolje. Ta posebna energija se oseti u svemu što rade, to je ono što doprinosi kvalitetu rada i storytellinga koji prati njihove projekte. Osim toga, tu je i relevantnost i iskrenost poruka u kontekstu brenda, proizvoda ali i vajba koji su stvorili na tržištu.

Nominacije za Mark Awards priznanja otvorene su do 20. jula, a više informacija dostupno je na sajtu mark-awards.rs


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari