Makedonija prva po kvalitetu usluge u regionu!

REGION – U periodu od 15. maja do 15. juna 2018, Heraklea je u saradnji s agencijama za tajnu kupovinu u regionu, deseti put za redom sprovela istraživanje o osnovnim elementima kvalitete usluge s ciljem pronalaska najboljih u regionu.

U istraživanju je učestvovalo šest zemalja regiona: Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Hrvatska, Makedonija, Slovenija i Srbija. Tajni kupci su posetili 800 različitih objekata, kao što su auto kuće, banke, benzinske stanice, maloprodajni objekti, supermarketi, prodajna mesta telekomunikacionih preduzeća, turističko-ugostiteljski objekti te uslužne delatnosti.

Mereno je pet osnovnih elemenata dobre, odnosno kvalitetne usluge, kao što su: pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda te zahvala na posetu, prema akronimu engleske reči GUEST (gost) za Greet, Understand, Explain, Suggest, Thank.

Prema ovogodišnjim rezultatima, Makedonija je ostvarila najbolji rezultat, odnosno 78,96%. Slovenija je na drugom mestu s rezultatom od 75,6%. Srbija je s rezultatom od 74,73% na trećem mestu. Hrvatska je u ovogodišnjem istraživanju zauzela četvrto mesto s rezultatom od 73,16%. S najviše oblasti za unapređenje izdvojila se Bosna i Hercegovina s rezultatom od 56,89%. A Crna Gora našla se ispod proseka za ovu godinu.

Kategorija poznavanje proizvoda ostvarila je najbolji ukupni rezultat od 91,68%. Sve države su ostvarile podednako dobar rezultat iznad 90% u ovoj kategoriji, osim Hrvatske s rezultatom od 87,61% te Bosne i Hercegovine, koja je s rezultatom od 80,67% zabeležila najviše područja za unapređenje.

Više informacija pronađite na sajtu https://helionresearch.com/en


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari