SVET – L’Oréal ima plan da razvije platformu za digitalni marketing u godinama koje dolaze. Gigant proizvoda za ličnu negu vredno je radio sa General Assembly – boot kamp za ljude koji žele da izbruse svoje tehnološke veštine – kako bi izgradili program procene i obrazovanja. Program testiranja i obuke kombinuje e-učenje sa radionicama uživo, koncentrišuću se na dodirne tačke tehnologije i brendiranja, piše AdWeek.
Marie Gulin-Merle, direktorka marketinga za L’Oréal SAD, nazvala je inicijativu sveobuhvatnim „GMAT za digital“ (Graduate Management Admission Test), koji se bavi modernim praksama za podatke, optimizacijom pretraživanja, mobilnim marketingom, društvenim medijima i stvaranjem sadržaja. Gulin-Merle je dodala da će testiranje i nastavni plan i program pomoći u izgradnji profesionalnog razvoja svih profila ljudi – bez obzira na njihov nivo stručnosti. „Nama je jasno da u ovakvim stvarima ne postoji starost, profil ili neki one-size-fits-all pristup“, izjavila je ona.
Gulin-Merle i njen tim su prvi put kontaktirali General Assembly 2014. godine, ali se saradnja zaista zagrejala prošle godine. Danas 500 L’Oréal zaposlenih u Sjedinjenim Američkim Državama počeli su koristiti sistem, dok će im se uskoro pridružiti još 170.
U međuvremenu, i drugi veliki igrači poput PepsiCo, Google-a, Booking.com i Bonobos rade sa General Assembly. Radi se o saradnji između kompanija, uključujući L’Oréal, koja bi mogla postati benchmarking alat u različitim industrijama.
Više informacija na portalu AdWeek.