Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

L’Oréal razvija GMAT za digital!

SVET – L’Oréal ima plan da razvije platformu za digitalni marketing u godinama koje dolaze. Gigant proizvoda za ličnu negu vredno je radio sa General Assembly – boot kamp za ljude koji žele da izbruse svoje tehnološke veštine – kako bi izgradili program procene i obrazovanja. Program testiranja i obuke kombinuje e-učenje sa radionicama uživo, koncentrišuću se na dodirne tačke tehnologije i brendiranja, piše AdWeek.

Marie Gulin-Merle, direktorka marketinga za L’Oréal SAD, nazvala je inicijativu sveobuhvatnim „GMAT za digital“ (Graduate Management Admission Test), koji se bavi modernim praksama za podatke, optimizacijom pretraživanja, mobilnim marketingom, društvenim medijima i stvaranjem sadržaja. Gulin-Merle je dodala da će testiranje i nastavni plan i program pomoći u izgradnji profesionalnog razvoja svih profila ljudi – bez obzira na njihov nivo stručnosti. „Nama je jasno da u ovakvim stvarima ne postoji starost, profil ili neki one-size-fits-all pristup“, izjavila je ona.

Gulin-Merle i njen tim su prvi put kontaktirali General Assembly 2014. godine, ali se saradnja zaista zagrejala prošle godine. Danas 500 L’Oréal zaposlenih u Sjedinjenim Američkim Državama počeli su koristiti sistem, dok će im se uskoro pridružiti još 170.

U međuvremenu, i drugi veliki igrači poput PepsiCo, Google-a, Booking.com i Bonobos rade sa General Assembly. Radi se o saradnji između kompanija, uključujući L’Oréal, koja bi mogla postati benchmarking alat u različitim industrijama.

Više informacija na portalu AdWeek.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!