today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Logistika igra ključnu ulogu u razvoju e-trgovine

Nikola Riznić, CEO kompanije DExpress, govorio je za treće izdanje Marketing mreža magazina u kojoj meri je logistika ključna karika za dalji razvoj e-commerca u Srbiji.

Logistika je danas oblast koja se sve više oslanja na podatke i tehnologiju. U kojoj meri su nove tehnologije transformisale logistiku i šta možemo da očekujemo u narednom periodu?
Logistika se danas značajno oslanja na podatke i tehnologiju, što je dovelo do unapređenja načina poslovanja. Nove tehnologije omogućile su bolje praćenje svih procesa, optimizaciju ruta, smanjenje troškova kao i veću brzinu i efikasnost. U narednom periodu možemo očekivati dodatnu automatizaciju magacinskih procesa uključivanjem robota, što će svakako uticati na efikasnost i ubrzati obradu paketa u magacinu. Takođe, očekuje se veći fokus na održivost i ekološki aspekt logistike.

U kojoj meri je logistika ključna karika za dalji razvoj e-commerca u Srbiji?
Logistika i e-commerce su neraskidivo povezani, jer logistika igra ključnu ulogu u razvoju e-trgovine. Efikasna i pouzdana isporuka direktno utiče na korisničko iskustvo i povećava poverenje kupaca u online kupovinu. Očekivanje kupaca nije samo transparentna, pouzdana i brza isporuka, već i brzo preuzimanje i isporuka povrata.

U kojoj meri DExpress ulaže u inovativne modele dostave robe i šta pod time podrazumevamo?
DExpress konstantno ulaže u inovativne modele dostave robe kako bi ispunili očekivanja korisnika. To uključuje praćenje pošiljke u realnom vremenu, mogućnost predikcije vremena isporuke i povećanje brzine isporuke. DExpress paketomati su novina na tržištu koju su kupci sa zadovoljstvom prihvatili, jer se ovaj vid isporuke fleksibilan i kupac sam bira vreme kada će preuzeti svoj paket. Plaćanje otkupnine platnom karticom kod kurira takođe je novina koju su kupci nestrpljivo čekali i možemo se pohvaliti da je DExpress prva kurirska služba u Srbiji koja je omogućila ovu uslugu.

COVID-19 je ubrzano promenio navike mnogih korisnika, kao i frekvenciju poručivanja “iz fotelje”. U kojoj meri je logistika uspela da isprati ovako velike promene za relativno kratko vreme?
Što se tiče ovog perioda, imali smo veoma kratak rok da se prilagodimo aktuelnoj pandemiji, a organizaciju poslovanja smo prilagođavali odlukama kriznog štaba. Naša kompanija zapošljava preko 1.200 ljudi i prvi izazov sa kojim smo se susreli, kada je redukovan gradski prevoz i uveden policijski čas, jeste kako da organizujemo zaposlenima dolazak na posao, jer nismo želeli da korisnici naših usluga osete posledice. COVID-19 je stvorio izazove, ali i prilike za logistiku. Brzo smo prilagodili naše procese kako bismo ispratili iznenadni ogroman rast e-trgovine. Logistika je uspela da se prilagodi relativno brzo zahvaljujući fleksibilnosti i upotrebi tehnologije, ali i velikoj pažnji usmerenoj na novonastalu situaciju.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!