REGION – Sarajevo i ovog juna postaje regionalni centar diskusije na temu brendinga i komunikacija. „Mind Your Brand“ slogan je 6. Branding konferencije, koja će se održati 3. juna u My FACE-u.
Jedna od predavača na konferenciji biće i Sanja Partalo, profesorka sa Columbia Business School.
Sanja je gostujuća profesorka na Columbia Business School i konsultant za marketing. Donedavno je bila potpredsednica Strategije u agenciji 360i (Ad Age #1 Digitalna agencija, Mashable Digitalna agencija godine, Fast Company Najinovativnije kompanije, Forbes Najinovativnija agencija, iMedia Agencija godine).
Nadgledala je strategije digitalnog marketinga i kreativnog razvoja za portfolio nekih od najpriznatijih svetskih brendova uključujući Coca-Cola, Target, Spotify, Canon i Proctor & Gamble.
Sanja se pridružila 360i nakon Johannes Leonardo (Ad Age Mala agencija godine) gde je bila direktor za strategije, radeći na Diet Coke i Google-u. Pre Johannes Leonardo bila je direktorka za globalne strategije za Y&R u New York-u. U ovoj ulozi, vodila je globalne strateške timove za Dell, Revlon, Conrad Hotels, Waldorf-Astoria Hotels & Resorts i Virgin Atlantic.
Više informacija pronađite na sajtu http://branding.ba/