SVET – Kompanija Cohn & Wolfe sporovela je anketu u kojoj je učestvovalo više od 14.000 ispitanika iz 14 zemalja (Brazil, Francuska, Hong Kong, Indija, Indonezija, Italija, Kina, Nemačka, SAD, Singapur, Španija, Švedska, Ujedinjeni Arapski Emirati i Velika Britanija).
Ispitanici su navodili imena najautentičnijih brendova. Lista 100 najautentičnijih brendova biće objavljena 16. oktobra. Za sada je objavljena lista 10 najautentičnijih brendova na kojoj dominiraju tehnološki brendovi.
Kompanija Cohn & Volfe je tražila od ispitanika da glasaju za brendove koristeći 23 različita kriterijuma kako bi saznali dve stvari – da shvate kako potrošači definišu autentičnost danas, a na osnovu toga, koji su brendovi najautentičniji, rekao je Brooke Hovey, iz kompanije Cohn & Wolfe.
Više informacija pronađite OVDE.