Limenka – najodrživija ambalaža i najbolja medijska platforma

Omiljeno piće je važno, svejedno je iz koje ambalaže ga konzumiramo… Zapravo ne! Kao što biramo ukus u kojem ćemo uživati, tako je važan i izbor iz čega ćemo piti. Odluka o ambalaži je stil života, odluka o odgovornosti prema prirodi i prema naraštajima koji dolaze.

U svetu u kojem je otpad vruća tema, odabrati limenku za piće, je izbor za bolju budućnost. Limenka je istinski ekološko pakovanje, pravi primer cirkularne ekonomije, koja podrazumeva da upotrebljeni proizvodi treba u što većem procentu da se vrate u upotrebu.

Šta je to čini najodrživijom ambalažom? Pre svega materijal od kojeg je napravljena. Kompletno je od metala, potpuno reciklabilna i može se reciklirati beskonačno, bez gubitka kvaliteta, bez obzira na veličinu i boju. Ono što je dodatno izdvaja je činjenica da je proces reciklaže limenki za piće samoodrživ – jednostavan proces reciklaže, postojeća infrastruktura i visoka otkupna cena sirovine zaokružili su proces u kojem reciklaža limenki sama sebe isplaćuje. Zato je limenka za piće najrecikliranija ambalaža na svetu, sa procentom reciklaže u Evropi od 75%.

Ukoliko posmatramo limenku u odnosu na to kakva je po proizvod koji čuva, i tu je u prednosti u odnosu na ostalu ambalažu. Ona pića i napitke apsolutno štiti od svih spoljnih uticaja, nesalomiva je, a lako ju je i ohladiti.

I po pitanju transporta i skladištenja, limenka je lider. Ona je lagana, lako se skladišti, a za istu količinu pića kao u staklenim bocama, za transport limenke je potrebno upola manje kamiona.

Za istinsko uživanje u pićima i napicima, neophodno je uživanje svih čula. I tu se opet vraćamo limenci. Ball korporacija je godinama svetski lider u metalskoj industriji. Inovacije su u osnovi našeg poslovanja. Zato danas, sa ponosom možemo da kažemo, da su limenke koje proizvodimo najbolje „platno“ za kreativnost proizvođača.

Rad na stvaranju savršene ambalaže podrazumeva veliki udeo nauke, ali podjednako veliki udeo kreativnosti. Svakodnevno razvijamo nove veličine, oblike, grafička rešenja… Inspiracija je u svemu oko nas. Šta god da naši kupci požele, tim Ball je tu da inspiraciju pretvori u realnost.

Limeka savršeno čuva proizvod u sebi, ali limenka i savršeno ističe proizvod na polici supermarketa.

Prodaja i marketing Ball-a najbolji su partner naših kupaca. Zajedno ističemo njihove proizvode i brendove uz pomoć inventivnih i funkcionalnih ambalaža, upotpunjenih atraktivnim grafičkim rešenjima koja „zapadaju za oko“. U našim centrima razvili smo do savršenstva standardnu štampu, kompjutersku i lasersku, ali smo radili i na drugim tehnikama štampe poput mat ili tremo hromatskog štampanja zahvaljujući kojem se boja na limenci menja pod uticajem sunčeve svetlosti. Tu su i limenke štampane u 3D tehnici, taktilne, limenke čija štampa svetli u mraku… Posvećenost detaljima vidi se u visokoj definiciji svakog dizajnerskog rešenja, a „Dynamark“ tehnika je personalizaciju proizvoda podigla na novi nivo. „Dynamark“ slavi individualnost i ide u korak sa globalnim trendom posebnosti. Zahvaljujući toj tehnici čak 24 različita dizajna mogu biti integrisana u proces štampe i primenjiva je na svim veličinama limenki.

Limenka nije samo pakovanje, već i medijska platforma. Ona je svojevrsna podrška modernom pristupu diferencijacije brendova i omogućava da kreativnost u promociji dobije odgovarajuću egzekuciju. Prema našem iskustvu, na taj način limenke su uočljivije u prodaji, a jača se i lojalnost kupaca brendu. Kompanije daju mnogo novca na TV, bilbord, medijske kampanje, a limenka im otvara vrata za svakodnevnu interakciju i dijalog sa potrošačima.

Vaša limenka je vaša najbolja reklamna poruka! Njome pokazujete da brinete o okolini i koliko ste kreativni.

Autor teksta:
Nikola Narančić, Direktor prodaje za Jugoistočnu Evropu Ball Beverage Packaging Europe


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari