Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

LEGO – najugledniji brend u Evropi

SVET – Lego je preuzeo prvo mesto na najnovijoj rang listi 100 najuglednijih kompanija Evropske unije, čime je pretekao Bosch i Rolex u trci za titulu najuglednije kompanije u Evropi.

Istraživanje Instituta za reputaciju za 2018. godinu pripisalo je uspeh danskog proizvođača igračaka njihovoj „snažnoj predanosti“ izgradnji korporativnog brenda, kao i njihovoj društvenoj odgovornosti i razumevanju svrhe, što se očituje u koracima kao što su ekološke kockice napravljene od šećerne trske.

Istraživanje se temelji na više od 87.000 individualnih ocena šire javnosti prikupljenih iz Nemačke, Francuske, Španije, Italije i Velike Britanije, a u ocenjivanju je učestvovalo više od 140 internacionalnih firmi.

Top 10 lista najuglednijih kompanija u Evropi izgleda ovako:
1. Lego;
2. Bosch;
3. Rolex;
4. Sony;
5. Samsung;
6. Canon;
7. Michelin;
8. Walt Disney Company;
9. Adidas;
10. Amazon.

S druge strane, Apple je bio najveći gubitnik na rang listi. Ova kompanija pretrpela je pad ugleda usled percipiranog nedostatka etičkog ponašanja i transparentnosti.

Michele Tesoro Tess, izvršna potpredsednica za EMEA regiju u Institutu za reputaciju, izjavila je: „Apple možda jeste najveća svetska tehnološka kompanija, ali i dalje se suočava s potencijalnim rizicima po reputaciju. Nakon vesti da su nedavno dostigli trilionsku vrednost brenda u smislu tržišne kapitalizacije, porasla je i verovatnoća da će potrošači od njih imati veća očekivanja, koja nadilaze ono što kompanija prodaje.“

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!