Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Lego – najmoćniji brend u 2014.

SVET – Na osnovu istraživanja Brand Finance, Lego je najmoćniji brend u 2014. godini, a on je na ovoj listi pretekao Ferrari.
Danska kompanija igračaka osvojila je najviše bodova za lojalnost, promociju, zadovoljstvo zaposlenih i reputaciju kompanije. U izvještaju piše: “U tehnološkom svetu u kakvom živimo, roditelji sa zadovoljstvom prihvataju kreativni način igranja dece i podržavaju nostalgiju koju ovaj brand izaziva podsećajući ih na njihovo detinjstvo.”
Najmoćniji brend iz 2013. godine, Ferrari, sada je na osmom mestu top liste, međutim ovaj brend i dalje je na moćnoj poziciji i njegova vrednost porasla je za 18% ove godine, na 4.7 milijarde dolara.

Više informacija na Brand Finance.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!