today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

LAV pivo predstavilo novi vizuelni identitet

Kompanija Carlsberg Srbija, sa svojim brendom LAV pivo, organizovala je u subotu na Kalemegdanu u Beogradu, jedan od najoriginalnijih pivskih događaja u Srbiji i regionu, koji je okupio skoro 2.000 građana, ljubitelja piva i zabave. Ovaj jedinstveni događaj organizovan je sa ciljem da se na autentičan način pruži podrška novom vizuelnom identitetu brenda uz učešće što većeg broja ljudi.
Kompanija Carlsberg Srbija, nakon opsežnog istraživanja, odlučila je da potrošačima ponudi novi vizuelni identitet LAV piva. Za LAV pivo, ovo je do sada jedna od najvećih i najznačajnijih promena od 1892. godine kada je osnovana pivara u Čelarevu i deo je velike kampanje koja će svim pivopijama u Srbiji doneti još mnogo nezaboravnih iznenađenja. Nov način komunikacije i vizuelni identitet pružiće potrošačima mnogo više od očekivanog. Novi LAV će za sve prave LAVove u srcu pokrenuti mnoga važna pitanja, učiniće momente iz svakodnevnog života lepšim i ohrabriti ljubitelje piva da “rade kako misle i žive kao lavovi!”
Zahvaljujući pažljivo pripremljenoj strategiji, kompanija planira da u narednom periodu nastavi napredak LAV brenda na tržištu i da udvostruči zaradu pre kamata i oporezivanja i na taj način zabeleži porast tržišnog učešća ovog brenda za po dva procenta godišnje u naredne tri godine. Kao deo poslovnih planova, za početak leta Lav priprema još nekoliko značajnih inovacija, potpuno novih na tržištu piva u Srbiji. Pored novog vizuelnog identiteta, LAV pivo će uskoro biti dostupno u 0,4l nepovratnoj staklenoj ambalaži, novoj vrsti ambalaže ponuđenoj po tržišnoj ceni prihvatljivijoj za potrošače. Ova ambalaža je potpuni novitet na srpskom tržištu piva. Druga LAV inovacija odnosi se na specijalno proširenje portfolija s ciljem da se potrošačima pruži osveženje u najtoplijim letnjim danima. Krajem aprila, LAV će predstaviti nove ukuse LAV Twista: pomorandža i grejpfrut. Sve aktivnosti koje će uslediti u narednom periodu rezultat su kompanijske odluke da se naročito fokusira na potrebe kupaca. LAV će bez sumnje biti i dalje odan fudbalu, a jedna od novosti je i sponzorstvo TV prenosa Evropskog prvenstva u fudbalu EURO 2012.
„Naš primarni cilj je da kroz kvalitetnu kampanju, najrazličitije aktivnosti na tržištu, pružimo našim potrošačima sve što očekuju od piva: zanimljivu komunikaciju, dobru zabavu, druženje koje ih povezuje sa ljudima, da im omogućimo da stvore nova i ožive stara prijateljstva, učinimo trenutke nezaboravnim i još mnogo toga. Kao i do sada, LAV pivo i dalje namerava da neguje iste vrednosti po kojima je već duži vremenski period prepoznatljivo, ali uz znatno intenzivniji pristup potrošačima“, istakao je Ralph Zigerlig, generalni direktor kompanije Carlsberg Srbija.
LAV kampanja koja predstavlja novi vizuelni identitet pokrenuta je 16. aprila, a obeležena je specijalnim događajem organizovanim u subotu 28. aprila.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!