SVET – Burson-Marsteller, jedna od vodećih svetskih PR mreža, predstavila je juče rezultate trećeg istraživanja na temu krize, a koja pokazuju da, iako 3/4 poslovnih lidera veruje da bi priprema kriznog plana povoljno uticala na njihovu organizaciju, samo 51% ga zaista ima.
Kao ključne prepreke za izradu kriznog plana 33% ispitanika navodi da on nije prioritet u njihovoj kompaniji, 25% smatra da je njegova izrada skupa, dok 24% njih smatra da za njihov posao krizni plan nije potreban. Međutim, kriza je i dalje imenovana kao vodeća i najveća briga poslovnih menažera, a tek svaki treći ispitanik misli da bi plan bio zadovoljavajući u slučaju krize.
Ovo istraživanje se nadovezuje na ona koje je Burson-Marsteller sproveo 2009. i 2011. godine. Zanimljiv je podatak da je opao procenat onih koji smatraju da digitalni mediji i nove tehnologije njigovu kompaniju čine ranjivom (2011. je taj procenat bio 55%, a 2013. godine 37%).
Više informacija pronađite na sajtu Burson-Marsteller