Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Kriza je i dalje najveća briga menadžera!

SVET – Burson-Marsteller, jedna od vodećih svetskih PR mreža, predstavila je juče rezultate trećeg istraživanja na temu krize, a koja pokazuju da, iako 3/4 poslovnih lidera veruje da bi priprema kriznog plana povoljno uticala na njihovu organizaciju, samo 51% ga zaista ima.
Kao ključne prepreke za izradu kriznog plana 33% ispitanika navodi da on nije prioritet u njihovoj kompaniji, 25% smatra da je njegova izrada skupa, dok 24% njih smatra da za njihov posao krizni plan nije potreban. Međutim, kriza je i dalje imenovana kao vodeća i najveća briga poslovnih menažera, a tek svaki treći ispitanik misli da bi plan bio zadovoljavajući u slučaju krize.
Ovo istraživanje se nadovezuje na ona koje je Burson-Marsteller sproveo 2009. i 2011. godine. Zanimljiv je podatak da je opao procenat onih koji smatraju da digitalni mediji i nove tehnologije njigovu kompaniju čine ranjivom (2011. je taj procenat bio 55%, a 2013. godine 37%).

Više informacija pronađite na sajtu Burson-Marsteller

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!