today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kreiranje kvalitetnog sadržaja važno je za svaki brend!

Alex Petrovski, urednica Coca Cola Journey sajta, specijalno za Marketing mrežu govori o projektu i važnosti content marketinga za brend.

Kako je uopšte nastao Coca-Cola Journey?
Journey je najpre bio interni glosi magazin koji je kompanija objavljivala kvartalno od 1987. do 1997. i brzo je postao popularan među Coca-Colinim saradnicima širom sveta. Kada je 2011. predstavljena strateška inicijativa „Coca-Cola Content 2020“, u okviru koje je akcenat na kreiranju izvrsnog sadržaja, umesto izvrsnih reklama, tim za digitalnu komunikaciju i društvene medije je odlučio da upotrebi isti naziv za savremenu verziju originalnog koncepta i tako je Journey naredne godine postao globalni digitalni magazin.

Danas lokalne verzije postoje u više od 30 država, na oko 20 jezika, među kojima je i srpski. Coca-Cola je neizostavni deo popularne kulture i o onome što radi se svakako komunicira, te je logična stremnja da se i kroz sopstveni medij uključi u konverzaciju sa ciljnim grupama. Neretko je to adresa na koju se uopućuju i predstavnici medija, jer kao što pokreće nove teme i prvi objavljuje novosti ili ekskluzivne intervjue iz Coca-Cola sveta, isto tako je Journey mesto gde se može naći stav po određenim pitanjima i detaljnija objašnjenja.

Šta ovaj digitalni magazin konkretno razlikuje od korporacijskog sajta?
On prati trendove kreiranja sadržaja i na inovativan način donosi priče o kompaniji i brendovima: ko su ljudi koji čine Coca-Colu, šta rade i zašto to čine, ali i odgovara na sva pitanja koja bude znatiželju kada je reč o Coca-Cola brendovima. Iskorak predstavlja da Journey, ipak, ima malo pogled sa strane i kroz novinarski pristup prati sve aktivnosti, promoviše vrednosti i kulturu, prikazuje Coca-Cola sistem izbliza i na svež način donosi priče o održivom poslovanju i inovacijama, slaveći nasleđe, sadašnjost i budućnost. Primenjujući Liquid & Linked strategiju ne razmišljamo jedino o poslovnim ciljevima i vezi sa brendovima, već u prvom planu imamo da sadržaj treba da bude interesantan i relevantan za krajnje konzumente. Jer, ako prepoznaju vrednost, oni su ti koji će doprineti njegovom daljem popularisanju i širenju na društvenim mrežama. Verujem da o važnosti tog aspekta vašoj publici ne moram posebno da naglašavam.

Ko čini urednički tim digitalnog magazina Coca-Cola Srbija i na koji način funkcioniše?
Coca-Cola Journey Srbija obuhvata priče iz čitavog Sistema, samim tim nam je važan ugao ne samo ljudi koji se bave komunikacijama u kompaniji (TCCC) i punionici (Coca-Cola HBC Srbija), već i brend menadžera, kao i Social Media Managera, uz veliku pomoć Represent Communications, agencije za odnose sa javnošću koja sarađuje sa Coca-Colom već 15 godina.

Istovremeno, ovo je jedno novo iskustvo za sve, jer ne predstavlja kampanju od nekoliko meseci, već medij koji je konstantan i dinamičan proces, podložan stalnim promenama i čiji je zadatak da na dnevnom nivou osluškuje dešavanja i na njih adekvatno reaguje u realnom vremenu. Zato važnu komponentu uređivačkog tima čini „pogled sa strane“ – novinari, pa otud i moj agnažman kao nekoga ko ima 18 godina iskustva rada u medijima.

Kreiranje, priređivanje i distribucija sadržaja podjednako su značajni činioci učinkovitog marketinga sadržajem, te nam je bitno da svi funkionišemo u sinergiji. Na primer, neki od tekstova nastali su podstaknuti reakcijama korisnika društvenih mreža na kampanje za neXt JOY višnja ili neXt inspirisan Srbijom, drugi su nastali kao rezultat uspešnih projekata podrške mladima, treći zbog znatiželje potrošača kako su kreirani određeni ukusi napitaka, četvrti iz svesti o važnosti reciklaže, očuvanja životne sredine i manje potrošene vode za dobrobit svih nas….

Magazin Coca-Cola Srbija iako tek lansiran već ima oko 100 članaka. Čini se kao ambiciozan cilj da na dnevnom nivou objavljujete sadržaj?
Naprotiv! Iako ima pregršt zanimljivih priča na svetskom nivou, naša plan je da više od 50 odsto sadržaja bude o lokalnim dešavanjima. Kada u timu razgovaramo šta od trenutno aktuelnih stvari da predstavimo na magazinu i sami se iznenadimo koliko je to nepresušan izvor inspiracije.

Maltene svakodnevno se susrećemo sa neverovatnim pričama radeći, na primer, na projektima Rosa škole roditeljstva, Coca-Cola HBC podrška mladima, Budućnost #za5, saradnji sa WWF-om, stremnji da očuvamo prirodu i uložimo u zajednicu… a posebno inspirativno će biti ove godine kada slavimo pola veka poslovanja u Srbiji. Biće tu još i mnogo inovacija kada su u pitanju i proizvodi i poslovanje, tako da mislim da je ovaj digitalni magazin sjajno mesto da svim zainteresovanim stranama predstavimo izbliza šta to Coca-Cola sve radi u našoj zemlji.

Ukratko, želja nam je da javnosti predstavimo sve relevantne i pouzdane informacije, autentične priče i lokalne heroje, sa kojima se gotovo na dnevnom nivou srećemo na našem osvežavajućem putovanju.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!