today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Komunikaciona industrija, zahvaljujući Marketing mreži, ima svoj bastion!

Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Tanja Vasojević, direktorka komunikacija kompanije Delta Holding, rekla je…

Ocenite tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih 10 godina?
Dobar deo protekle decenije u marketingu, nažalost, obeležila je kriza. Počelo je sa globalnom krizom iz 2008. koju su obeležila oštra sečenja budžeta i sveopšta štednja, a kao što znamo – kada se štedi, jedna od prvih žrtava su komunikacije i marketing. Poslednjih godina živimo krizu izazvanu pandemijom kovida. Verujem da bi slika marketinga u Srbiji, a i šire gledano, bila drugačija da nije bilo ovakvih tržišnih uslova. Sa takvim okruženjem, ili uprkos njemu, čini mi se da je proteklu deceniju obeležio veliki kreativni raskorak. Svedočili smo jednom broju sjajnih domaćih kampanja, ali videli smo i pokušaje koje nisu ništa više od proseka i recikliranja poznatih, odnosno viđenih rešenja. Ono što je svakako obeležilo proteklih 10 godina je i definitvni zaokret ka digitalnoj komunikaciji. Istina je da tradicionalni mediji nisu (još) odumrli, kako su to najavljivali neki od najozbiljnijih globalnih autoriteta, ali jesu ozbiljno ustupili mesto novim medijima. Pri tome, ne mislim samo na grubo preusmeravanje budžeta (što je nesporna činjenica), već mnogo više na potpunu promenu paradigme, drugačiji način razmišljanja, nove strateške pravce…

Koju ulogu, po Vašem mišljenju, u razvoju tržišta u proteklih 10 godina ima Marketing mreža?
U svakoj industriji posebno mesto imaju popularizacija profesije, edukacija struke, izdvajanje i isticanje primera dobre prakse – a upravo to svih 10 godina radi Marketing mreža. Kompletna domaća, ali i regionalna, kreativno-komunikaciona industrija, zahvaljujući Marketing mreži, ima svoj bastion.

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete? Zašto?
Bez dileme – Kaktus, a od prošle godine veoma interesantan projekat je i Mark Awards. Razmena znanja i iskustava, ali i umrežavanje najvažnije su vrednosti Kaktusa. A Mark Awards je sjajan projekat koji nagrađuje pojedince za njihov doprinos struci, što je od posebne važnosti za dalji razvoj cele industrije i njenih kreatora.

Handle with care – u kom kontekstu ćemo koristiti ovu frazu u 2022. po Vašem mišljenju?
Handle with care je moto bez kog nema dobrog brenda i uspešnog, pravog odnosa sa našim potrošačima, zaposlenima, partnerima. Potrošač danas komunicira dvosmerno, nikada se ovoliko nismo borili za njegovu pažnju. Kako onda pronaći, a posebno zadržati potrošača, korisnika, radnika? Samo istinskih razumevanjem i neprekidnom brigom ne o tome šta on kupuje, već o tome šta on misli, kakve navike ima i, najvažnije, kako se u svemu tome oseća. Briga o suštini našeg korisnika danas je veća nego ikad i ko nju iskaže na najbolji mogući način povećava svoje šanse da bude prihvaćen i voljen kao brend.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!