Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kreativne poruke relevantne za potrošače ne mogu proći neprimećene!

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Barbara Filipčić, Marketing Manager, IKEA SEE (Hrvatska) rekla je…

Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledala u ogledalo sebe kao profesionalca, kompaniju u kojoj radiš i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidiš?
Brendovi su pokazali da mogu uticati, često i predvoditi pozitivne promene ponašanja ljudi i vrednosti. Veliki brendovi imaju snagu i mogućnost kontinuiranog dosega velikog broja ljudi i verujem da će puno njih i dalje koristiti mogućnost uticaja na pozitivne promene.
S druge strane, znamo da je danas borba za pažnju jedna od najvećih izazova industrije. Borba je žestoka, jer smo svaki dan izloženi sve većem broju informacija/poruka, hrpa je sadržaja i imamo osećaj da nam stalno neko hoće da nametne svoj sadržaj. Imamo sve više podataka i kanala, super preciznog targetiranja, a tradicionalni mediji brzog i visokog dosega su i dalje efikasni. Često čujemo da oglašavanje, pogotovo tradicionalno, više ne funkcioniše kao pre. Mislim da je tačno da ljudi sve manje primećuju prosečne poruke, no kreativne poruke relevantne za potrošače u pravom momentu, ne mogu proći neprimećene. Ljudska kreativa je neiscrpna i u kombinaciji sa pozitvnim uticajem na people and planet, vidim svetlu budućnost marketinških komunikacija.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Budite jasni, jednostavni u elaboraciji projekta. Mislim da je dobro fokusirati se na impact, koji je vaš rad/projekat napravio na business, brand i gde je moguće šire na people i planet.

Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 23. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!