today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Korporativni blog Telekoma Srbija na “Blogomaniji”

Telekom Srbija će kao generalni sponzor regionalne konferencije Blogomanija posvećenoj blogu i blogerima, koja se održava se od 7. do 9. decembra na Staroj planini, predstaviti svoj korporativni blog, koji će tom prilikom i biti pušten u rad.
Prateći globalne komunikacione trendove, korporativni blog Telekoma Srbija biće još jedno mesto namenjeno informisanju korisnika o uslugama, aktivnostima kao i novim tendencijama iz oblasti telekomunikacija. Sa tekstovima, oslobođenim od strogo stručnih termina, blog će komunicirati na način pristupačan za sve korisnike.
Kako će Blogomanija okupiti najpopularnije blogere iz čitavog regiona, kao i veliki broj posetilaca koji prate i poštuju njihov rad ili tek žele da stupe u blogerske vode, ovo je pravo mesto da se blog Telekoma Srbija predstavi, saopštila je ova kompanija. Do sada se prijavilo preko 500 učesnika, a među prijavljenima su se našli predstavnici velikih kompanija i mnoga poznata imena regionalne internet zajednice.
Tema prve Blogomanije je uticaj blogova i društvenih mreža na društveni i politički život u Srbiji i regionu. Program uključuje dinamične panel diskusije, kratka i efikasna predavanja i radionice. U diskusijama će preko pedeset predavača govoriti o stanju u blogosferi i drugim popularnim temama vezanim za blogove. Posetioci konferencije će naučiti kako da postave i održavaju blog, kako da pišu tako da ih posetioci rado i često čitaju, kao i kako da zarade od bloga, a moći će da dobiju i informacije kako je napravljen blog Telekoma Srbija.
Cilj Blogomanije je uspostavljanje komunikacije između regionalne zajednice blogera, kompanija i države, kao i dijaloga između online i offline medija. Ideja je da se na jednom mestu okupe svi sadašnji i budući blogeri kako bi razmenili i stekli nova saznanja o ovom sve moćnijem medijskom kanalu. Krajnji cilj Blogomanije je da se blog prikaže kao moćno sredstvo informisanja, kritike, kontrole i javne rasprave.
Telekom Srbija je jedan od generalnih sponzora Blogomanije, koja će svim učesnicima omogućiti korišćenje 200 Mb interneta i doprineti da ova konferencija bude sa najjačim internet linkom do sad.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!