test
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Korisničko iskustvo presudno za uspeh ecommerce platforme

Ivan Kordić, Chief Marketing Officer u kompaniji Shoppster, govorio je za Marketing mreža magazin o eCommerce tržištu u Srbiji i u kojoj meri je korisničko iskustvo
presudno kada govorimo o eCommerce platformama.

Sve je više marketplace kompanija u Srbiji. Poslednje istraživanje pokazuje da preko 59 odsto internet korisnika u Srbiji kupuje online. Kako biste ocenili stanje eCommerce tržišta u Srbiji u ovom trenutku, imajući u vidu ove činjenice?

Online trgovina u Srbiji neprekidno raste, a navedenom procentu doprinosi, i verujemo da će i dalje doprinositi nekoliko ključnih faktora – sve veće poverenje potrošača, svest o mogućnostima i udobnosti online trgovine, tehnološki napredak i rastuća konkurencija koja, opet, ukazuje na sve veću potražnju, a s tim u vezi ne smemo zanemariti ni omasovljenje i dostupnost kvalitetnog interneta širom gradova i naselja u Srbiji.

Zašto ipak i dalje zaostajemo za evropskim prosekom, koji je oko 85 odsto?

Ovde, takođe, imamo više “krivaca” – nedostatak eCommerce infrastrukture, od nerazrađene logistike do neujednačenog kvaliteta usluga, zatim kupovna moć stanovništva, ali i nedovoljno uspostavljeni pravni okviri i podsticaji, koji bi dali krila malim i srednjim preduzećima da uđu u digitalnu transformaciju. Inicijative za omasovljenje online plaćanja i digitalnih transakcija, takođe, bi bile od velike pomoći, ali ako zaista želimo da se približimo evropskom proseku, neophodne su dugoročne strategije na svim nivoima, kontinuirana ulaganja i angažovanje različitih društvenih i ekonomskih aktera.

Srbija, ali i region, i dalje su TV-centrična društva. Shoppster veoma uspešno uvezuje eCommerce i TV prodaju. Da li je budućnost kupovine ipak u sinergiji ova dva kanala?

Bitno je napomenuti da čak i velika, razvijena tržišta, poput SAD-a, predstavljaju dokaz da je sinergija eCommerce platformi i tradicionalnih kanala prodaje najzahvalnije rešenje kojim se možemo približiti široj publici i uštedeti joj najdragoceniji resurs – vreme.

Shoppster je sa puno razumevanja iskoristio vezanost našeg društva za televiziju, ponudivši publici rutine koje su poznate nama samima, kao kupcima – detaljne prikaze proizvoda, prednosti, testove uživo i TV lica koja se vode jasnom potrošačkom logikom. Možemo reći da smo, postavši pouzdan “proksi kupac”, spojili najbolje od oba sveta, a kupci nam to svakodnevno potvrđuju pozitivnim utiscima, zainteresovanošću i aktivnim učešćem u našem radu.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!