today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Konkurs za izradu plakata na temu “50 godina Doma omladine Beograda”

Udruženje za tržišne komunikacije Srbije i Dom omaladine Beograda pozivaju sve studente i učenike stručnih, srednjih škola iz oblasti dizajna, primenjenih i likovnih umetnosti kao i sve kreativne ljude do 25 godina starosti da uzmu učešće na nagradnom konkursu za izradu plakata na temu “50 godina Doma omladine Beograda”.
Prilikom izrade plakata mogu se koristiti bilo koji grafički elementi, uključiti i tekstualni natpisi, slogani ili bilo koji elementi koji mogu doprineti vizualizaciji plakata.

Poruka plakata: “50 godina Doma omladine Beograda”.
Neophodni elementi: Autori radova moraju da poštuju grafičke standarde date u grafičkoj knjizi standarda Doma omladine Beograda, koje mogu preuzeti na sajtu www.domomladine.org. Svi natpisi na plakatu moraju biti na ćiriličnom pismu ili u kombinaciji sa latiničnim pismom.

Nagrada: Za autora najboljeg plakata na konkursu obezbeđena je specijalna nagrada, dok će prvih 10 radova koji su ušli u finale po izboru stručnog žirija biti izloženi u Domu omladine Beograda na izložbi povodom Dana propagandista od 17. do 23. decembra 2013. Ime pobednika biće objavljeno na dan otvaranja izložbe, 17. decembra 2013. u 18h (galerija kod Velike (bioskopske) sale). Autori prva tri najbolja rada, ukoliko žele, mogu se prijaviti za obavljanje tromesečne prakse u marketinškim agencijama koje su članice UEPS-a.

Uslovi i način prijave: Na konkursu “50 godina Doma omladine Beograda” mogu da učestvuju svi redovni i vanredni studenti, učenici stručnih srednjih škola iz oblasti dizajna, primenjenih i likovnih umetnosti, kao i svi kreativni mladi ljudi do 25 godina starosti (do dana završetka konkursa). Pobednički radovi ostaju vlasništvo Doma omladine Beograda i mogu se upotrebiti samo u okviru promocije 50 godina Doma omladine Beograda. UEPS može koristiti pomenute radove samo u cilju promocije nagradnog konkursa i u prethodnom dogovoru sa Domom omladine Beograda. Sve upotrebljene slike (fotografije i ostali grafički materijali) moraju biti autorsko delo učesnika, ili učesnici moraju imati prava na njihovu upotrebu koja mogu u pisanoj formi da potvrde. Sve prijave, odnosno svi radovi, moraju biti originalni i moraju biti delo i vlasništvo učesnika. Ne smeju biti prethodno objavljivani ili na drugi način javno distribuirani i ne smeju kršiti prava trećih lica, te svu odgovornost za eventualnu zloupotrebu snose podnosioci konkursnog projekta.
Učestvovanjem u konkursu učesnik pristaje da prepusti ili ustupi sva komercijalna i nekomercijalna prava i vlasničke interese za umetničko delo na slobodnu upotrebu, na bilo koji način, trajno, Domu omladine Beograda /Na konkursu “50 godina Doma omladine Beograda” mogu da učestvuju svi redovni i vanredni studenti, učenici stručnih srednjih škola iz oblasti dizajna, primenjenih i likovnih umetnosti, kao i svi kreativni mladi ljudi do 25 godina starosti (do dana završetka konkursa).
Pobednički radovi ostaju vlasništvo Doma omladine Beograda i mogu se upotrebiti samo u okviru promocije 50 godina Doma omladine Beograda. UEPS može koristiti pomenute radove samo u cilju promocije nagradnog konkursa i u prethodnom dogovoru sa Domom omladine Beograda. Sve upotrebljene slike (fotografije i ostali grafički materijali) moraju biti autorsko delo učesnika, ili učesnici moraju imati prava na njihovu upotrebu koja mogu u pisanoj formi da potvrde.
Sve prijave, odnosno svi radovi, moraju biti originalni i moraju biti delo i vlasništvo učesnika. Ne smeju biti prethodno objavljivani ili na drugi način javno distribuirani i ne smeju kršiti prava trećih lica, te svu odgovornost za eventualnu zloupotrebu snose podnosioci konkursnog projekta.
Učestvovanjem u konkursu učesnik pristaje da prepusti ili ustupi sva komercijalna i nekomercijalna prava i vlasničke interese za umetničko delo na slobodnu upotrebu, na bilo koji način, trajno, Domu omladine Beograda /UEPS-u.

Više informacija o konkursu pronađite na sajtu UEPS-a.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!