Konferencija Packtivity3 održaće se 12. decembra u Robnoj kući “Beograd”, najavili su organizatori. Kao specijalan gost konferencije dolazi Wolfgang Niederl iz multidisciplinarne dizajn agencije MOODLEY BRAND IDENTITY iz Graca i Beča, Austrija, kao i Katie Taylor iz čuvene agencijske mreže LANDOR, Hamburg, Nemačka. Od gostiju iz regiona dolaze Igor Manesteriotti i Mia Marić iz hrvatskog dizajn studija MANESTERIOTTI&MARIĆ.
U trenucima turbulentnih ekonomskih odnosa u svetu, preraspodele ekonomske moći, smanjene potrošnje, u trenucima kada se dolazi do pitanja da li će kapitalizam i potrošačko društvo uopšte opstati u ovakvom obliku u kakvom trenutno postoji, logično pitanje koje se postavlja jeste kako što bolje predstaviti i što bolje prodati svoj proizvod. Tako dolazimo do zaključka da je dizajn pakovanja jedna od najbitnijih stavki prilikom diferencijacije proizvoda i kreiranja identiteta, jer je pakovanje prvi kontakt direktnog kupca sa proizvodom.
Tema treće po redu konferencije Packtivity je ODRŽIVOST.
Gotovo deceniju, najveće pitanje u oblasti dizajna pakovanju je kako napraviti korak ka održivosti, ka „zelenom“ pakovanju.
Vođeni trgovačkim zahtevima, percepcijom javnosti, ekonomskim pritiscima i politikom, održivost je tema koja utiče na sve aspekte proizvoda – od izvora upotrebljenih sirovina sve do kraja životnog ciklusa i kao takav se pokazao kao neverovatno složeno pitanje. Ali, tokom godina rasprave i otkrića, naučili smo neke osnovne istine o toj temi. Ne postoji tako nešto kao što je potpuno održivo, „zeleno“ pakovanje. Umesto toga, pitanje uspostavljanja održivosti u pogledu estetike, ekonomije i zaštite okoline predstavlja zajedničko putovanje ka dugoročno korisnom cilju.
Ovogodišnja konferencija Packtivity3 baviće se takođe i identitetom, funkcionalnošću i estetikom pakovanja domaćih proizvoda. Predstavićemo neka od najboljih idejnih rešenja na našem tržištu, ali i u inostranstvu. Želimo da napravimo presek situacije, analizu trenutnog stanja, moguće trendove i mogućnosti za razvoj.
Takođe, u okviru konferencije biće nagrađena dizajnerska rešenja, a internacionalni žiri odlučivaće o najboljima. Sam sadržaj konferencije je orjentisan na studije slučaja i najbolje primere iz prakse – kako dizajn pakovanja utiče na plasman, prodaju i preferenciju korisnika. Pokriva poslovni, praktični, kreativni i psihološki aspekt u kreiranju pakovanja proizvoda. Adekvatna potrebama i situaciji na srpskom tržištu, oslanja se na najbolje primere u svetskoj praksi, okruženju/region, i na domaćem tržištu.
Konkurs za najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji za 2012/13 otvoren je do 9. decembra.
Više informacija pronađite na sajtu http://packtivity.rs/.