Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Packtivity3 konferencija 12. decembra u Beogradu

Konferencija Packtivity3 održaće se 12. decembra u Robnoj kući “Beograd”, najavili su organizatori. Kao specijalan gost konferencije dolazi Wolfgang Niederl iz multidisciplinarne dizajn agencije MOODLEY BRAND IDENTITY iz Graca i Beča, Austrija, kao i Katie Taylor iz čuvene agencijske mreže LANDOR, Hamburg, Nemačka. Od gostiju iz regiona dolaze Igor Manesteriotti i Mia Marić iz hrvatskog dizajn studija MANESTERIOTTI&MARIĆ.
U trenucima turbulentnih ekonomskih odnosa u svetu, preraspodele ekonomske moći, smanjene potrošnje, u trenucima kada se dolazi do pitanja da li će kapitalizam i potrošačko društvo uopšte opstati u ovakvom obliku u kakvom trenutno postoji, logično pitanje koje se postavlja jeste kako što bolje predstaviti i što bolje prodati svoj proizvod. Tako dolazimo do zaključka da je dizajn pakovanja jedna od najbitnijih stavki prilikom diferencijacije proizvoda i kreiranja identiteta, jer je pakovanje prvi kontakt direktnog kupca sa proizvodom.

Tema treće po redu konferencije Packtivity je ODRŽIVOST.
Gotovo deceniju, najveće pitanje u oblasti dizajna pakovanju je kako napraviti korak ka održivosti, ka „zelenom“ pakovanju.
Vođeni trgovačkim zahtevima, percepcijom javnosti, ekonomskim pritiscima i politikom, održivost je tema koja utiče na sve aspekte proizvoda – od izvora upotrebljenih sirovina sve do kraja životnog ciklusa i kao takav se pokazao kao neverovatno složeno pitanje. Ali, tokom godina rasprave i otkrića, naučili smo neke osnovne istine o toj temi. Ne postoji tako nešto kao što je potpuno održivo, „zeleno“ pakovanje. Umesto toga, pitanje uspostavljanja održivosti u pogledu estetike, ekonomije i zaštite okoline predstavlja zajedničko putovanje ka dugoročno korisnom cilju.

Ovogodišnja konferencija Packtivity3 baviće se takođe i identitetom, funkcionalnošću i estetikom pakovanja domaćih proizvoda. Predstavićemo neka od najboljih idejnih rešenja na našem tržištu, ali i u inostranstvu. Želimo da napravimo presek situacije, analizu trenutnog stanja, moguće trendove i mogućnosti za razvoj.

Takođe, u okviru konferencije biće nagrađena dizajnerska rešenja, a internacionalni žiri odlučivaće o najboljima. Sam sadržaj konferencije je orjentisan na studije slučaja i najbolje primere iz prakse – kako dizajn pakovanja utiče na plasman, prodaju i preferenciju korisnika. Pokriva poslovni, praktični, kreativni i psihološki aspekt u kreiranju pakovanja proizvoda. Adekvatna potrebama i situaciji na srpskom tržištu, oslanja se na najbolje primere u svetskoj praksi, okruženju/region, i na domaćem tržištu.

Konkurs za najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji za 2012/13 otvoren je do 9. decembra.

Više informacija pronađite na sajtu http://packtivity.rs/.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!