Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Konferencija o nacionalnom (re)brendiranju Srbije

Konferencija o nacionalnom (re)brendiranju Srbije održaće se 10. jula u Novom Sadu u okviru Exit festivala, u svečanoj sali zgrade sedišta NIS-a, sa početkom u 17h. Muzički festival EXIT, će ove godine pored vrhunskog muzičkog i umetničkog sadržaja, imati i poseban segment posvećen započinjanju dugoročnog sistemskog rada na (re)pozicioniranju imidža Srbije. EXIT – kao jedan od najprepoznatljivijih modernih srpskih brendova, do sada je uradio puno na pozitivnom menjanju slike o Srbiji u Evropi i svetu. Dovoljno je na internet pretraživačima ukucati Exit festival i videti da se broj obavljenih tekstova, medijskih repotaža, blogova itd. u kojima se pominje EXIT na raznim jezicima, meri u milionima. EXIT želi da i dalje daje svoj doprinos promociji novog, pozitivnog imidža Srbije.
Činjenica je da imidž zemlje ima ogroman uticaj na razvoj države pre svega kroz privlačenje stranih investitora, rast izvoza i razvoj turizma, kao i na međunarodnu političku poziciju zemlje, EXIT želi da pomogne da se podigne važnost ove teme u javnosti kako bi se započelo sa radom na promeni imidža naše zemlje.
Kao što je i ove godine okupio najveće svetske muzičke zvezde, tako je i za konferenciju R:BRAND SERBIA EXIT angažovao poznate svetske stručnjake na temu nacionalnog (re)brendiranja. Prisutnim gostima obratiće se, između ostalih, g. Džeremi Hildret, jedan od gurua nacionalnog i tkz. place brendinga koji je radio na brendiranju Londona, Rio de Žaneira, Litvanije, Poljske, itd. Zatim, g. Sudhir Horo, stručnjak za nacionalno brendiranje, koji je učestovao u kreiranju nekoliko svetskih kampanja za promociju investicija i turizma Indije, koje su ocenjene među najboljim na svetu na Svetskom ekonomskom forumu u Davosu i prof. dr Philippe Mihailovich iz Pariza, vodeći evropski predavač na više Univerziteta na temu brendinga i izgradnje brendova.
Više informacija u prilogu i na web adresi http://www.rebrand.rs/.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!