Komunikacija i marketing su „vezivno tkivo“ do potrošača!

Povodom dodele Mark Awards priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Marjana Davidović, Country Manager Adriatic South Hub, Nestle Adriatic rekla je…

Zašto je važno istaći marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija i u kojoj meri njihov rad doprinosi razvoju tržišta?
Proizvodnja, prodaja, inovacije, rast biznisa – reklo bi se da je dovoljno za dobro poslovanje, ali upravo komunikacija i marketing su „vezivno tkivo“ i utaban put do onih koji su najvažniji: naši potrošači. Dobra komunikaciona strategija nosilac je svega što radimo, čini naše poslovanje transparentnim, a usluge i proizvode „šalje“ u prave ruke. Stručnjaci iz ove oblasti, imajući u vidu biznis ciljeve kompanije, svakodnevno se prilagođavaju novim kanalima komunikacije i na najbolji način usmeravaju ključne poruke, što u krajnjem dovodi do veće kompetitivnosti i razvoja tržišta.

Kao članu žirija, šta će Vam biti ključni kriterijumi po kojima ćete ocenjivati nominovane i na šta ćete obratiti pažnju?
Na prvom mestu inovativnost – veliki izazov danas kada su komunikacije u pitanju – biti nov i originalan u moru kampanja i okeanu poruka. Osim toga, filantropska nota je nešto što oplemenjuje i obogaćuje komunikaciju, daje joj dublji smisao i to je nešto što uvek zapazim i podržavam.

Nominacije za Mark Awards priznanja otvorene su do 20. jula, a više informacija dostupno je na sajtu mark-awards.rs


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari