today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Komunikacija danas pravi razliku na tržištu!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Arsen Rudan, Head of Corporate Affairs, Air Serbia.

Kako danas merimo uspeh PR-a?
PR, isto kao i sve druge celine i funkcije, treba da doprinese da jedna kompanija efikasno i uspešno posluje, kao i da njena reputacija bude u skladu sa rezultatima. Ipak, imajući u vidu da su za PR polazna sirovina reči, a konačni proizvodi mentalne slike, pokušaji da se njegov uspeh kvantifikuje i izrazi brojevima, a posebno dinarima ili evrima, do sada nisu bili posebno uspešni. Zato uspeh PR aktivnosti retko nalazimo na PowerPoint slajdovima i u Excel tabelama. Nije ni na prednjim stranama slabo čitanih dnevnih novina, niti u zakupljenim terminima ne tako gledanih televizija. Uspeh PR-a se nalazi u dodatnoj volji i entuzijazmu zaposlenih da prevaziđu sve prepreke i da svakog dana naprave vrednost za svoju kompaniju i za sebe. On se takođe nalazi i u poverenju korisnika, kupaca, putnika da kupe, koriste, preporuče proizvode i usluge te kompanije. Dakle, tu se može potražiti uspeh PR-a, a to koliko tačno je taj PR bio uspešan, saznaćete vrlo brzo – npr. prilikom prve sledeće komunikacione krize ili predstavljanja novog proizvoda i u sličnim situacijama.

Da li upravo komunikacija danas pravi razliku na tržištu?
Kratka verzija odgovora: da, pravi.
Nešto duža: U suštini postoje crni i žuti sok sa mehurićima, zgrade u kojima se odobravaju krediti, spojeni komadi papira sa štampanim slovima i slikama, limene kutije sa četiri točka koje kad se u njih sipa smeša ugljovodonika mogu da nas prevezu od A do B, predmeti od plastike i metala koje svi stalno držimo u rukama i koji nam pomažu da razgovaramo sa ljudima koji fizički nisu pored nas itd. Sve ono što zapravo vidimo i što čini svet takvim kakvim ga svakodnevno percipiramo, rezultat je komunikacije i baš te razlike koju ona pravi.

Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
To znači da je pošten prema sebi, prema drugima i prema činjenicama. Da govori istinu, samo istinu i ništa osim istine. Ali na lep način, što kažu. Da govori kratko. I jasno. Da marljivo uči i radi. Da je dobar drug. Da ume da se prilagodi. Da zna kad treba da se zaustavi.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Imao sam tu veliku profesionalnu sreću i čast da sam bio deo tima koji je pre nekoliko godina organizovao komunikacione aktivnosti u vezi sa prvim direktnim letom od Beograda do Njujorka posle skoro četvrt veka. Kada sa pristojne vremenske distance pogledam šta smo sve uspeli da sprovedemo i smestimo u praktično samo dva junska dana, deluje mi gotovo nestvarno. Više događaja za zaposlene, medije, visoke zvanice, aktivnosti koje su se odigravale u Beogradu, u Njujorku i, da naravno, u našem lepom YU-ARA „Nikola Tesla“ na 10.000 metara visine. Posle takvog iskustva, čovek shvati da, uz dobru pripremu i dovoljno kafe, zaista ništa nije nemoguće. Sledeće godine u aprilu Er Srbija planira da pokrene letove do Čikaga. Uveren sam da će to biti odlična prilika za nova iskustva i nove uspehe u poslu kojim se bavim.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!