Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kompanije sve više uviđaju značaj saradnje sa socijalnim preduzećima

Najveći događaj o socijalnom preduzetništvu u Srbiji – Forum socijalnih inovacija, održao se po drugi put, 1. aprila u Kulturnom centru Rex u organizaciji Smart kolektiva i Foruma za odgovorno poslovanje. Učesnici konferencije predstavili su postojeće politike, mogućnosti za saradnju socijalnih predzeća i biznis sektora, različite programe podrške, uspešna socijalna preduzeća i inovativne prakse u ovoj oblasti.

Jedan od panela na konferenciji bio je posvećen odnosu kompanija i socijalnih preduzeća, mehanizmima saradnje i podrške. Poslovni sektor poseduje ekspertizu, resurse i mehanizme koji se mogu staviti u službu podrške socijalnim preduzećima na obostrani interes. O tome na koje sve načine poslovni sektor može da doprinese razvoju socijalnog preduzetništva i kakva su iskustva i motivi kompanija koje su aktivne u ovoj oblasti, na Forumu su diskutovali: Milana Milošev, specijalista za interne komunikacije, Coca-Cola Hellenic, Vladimir Todorović, specijalista za komunikacije i društveno preduzetništvo, Erste Banka, Nadica Milanović, viši menadžer projekta, Delta Fondacija, Mila Dimitrijević, saradnik u odeljenju marketinga i komunikacija, EY, Martina Petrović, menadžer za odnose sa javnošću i održivi razvoj kompanije, Delhaize Serbia. Panel je moderirao Stevan Vujasinović, specijalista za komunikacije i odnose sa javnošću, Program Ujedinjenih nacija za razvoj u Srbiji (UNDP).

Na panelu je zaključeno da kompanije sve više uviđaju značaj saradnje sa socijalnim preduzećima i da je ohrabrujuće to što su se u poslednjih godinu dana pojavile nove inicijative saradnje i podrške. Kroz saradnju sa socijalnim preduzećem kompanije ostvaruju pozitivan uticaj na društvo, jer podržavaju inicijativu koja rešava konkretne društvene probleme.

Kompanije mogu da podrže socijalna preduzeća tako što će kupovati proizvode od njih, koristiti njihove usluge, ali ključnu ulogu u podršci i razvoju saradnje ima transfer biznis znanja ka socijalnim preduzećima – kroz različita predavanja, radionice i mentorske programe.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!