today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kompanije imaju moć da učine svet boljim mestom za život

Nemanja Brković, Menadžer za odnose s javnošću kompanije Bambi, govori za Adbooku o društveno odgovornim brendovima.

Zašto brendovi imaju potrebu da budu društveno odgovorni?
Neizostavan faktor poslovanja svake kompanije jeste i društveno odgovorno poslovanje koje pruža dodatnu vrednost kako potrošaču, tako i brendu, ali i samoj kompaniji. Svojim uticajem, jaki brendovi mogu biti katalizatori pozitivnih promena kako bi stvorili temelj za bolju i kvalitetniju budućnost za generacije koje dolaze. U kompaniji Bambi se zato uvek trudimo da kroz društveno odgovorne projekte učinimo nešto bolje za našu zajednicu.

U kojoj meri CSR projekti moraju biti u skladu sa korporativnim vrednostima koje kompanija promoviše?
Vrednosti koje praktikujemo na dnevnom nivou u našem poslovanju u skladu su sa projektima koje osmišljavamo i realizujemo. Nezavisno od toga da li smo nekom gradu poklonili novi park, volontirali, ulepšali izgled škole ili uručili donaciju, naša misija ispunjena je kada vidimo da su ljudi u našem okruženju zadovoljni i da se zajedno krećemo ka boljoj budućnosti.

Zašto bi kompanije trebale da imaju strategije održivog razvoja i društvene odgovornosti?
Održivi razvoj ima za cilj da svim ljudima na planeti pruži priliku za dostojanstven rad i život, ali i da vodi računa o resursima naše planete. Velike kompanije imaju moć da doprinesu tome, tako da je održivo poslovanje postalo obavezan segment svake poslovne strategije. U kompaniji Bambi prisutan je visok nivo svesti o održivosti, između ostalog i u kontekstu očuvanja životne sredine i optimalne upotrebe prirodnih resursa uz kontinuirano smanjivanje otpada. U prilog tome govori i priznanje koje smo nedavno dobili u konkurenciji od preko 100 svetskih kompanija, za doprinos i podsticaje na polju uštede energije.

Koliko su „dobre“ i odgovorne kompanije primamljivije mladim talentima?
Prema istraživanjima, preko ¾ mladih danas oseća odgovornost da svet učini boljim mestom za generacije koje dolaze. Zato je veoma važno da svoje vrednosti na ispravan način komunicirate sa zaposlenima. Kompaniju čine ljudi, a naša misija jeste da kreiramo zdravu radnu atmosferu iz koje će proizilaziti još kvalitetnije ideje.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!