Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Kompanije bi trebale da uhvate talas povoljnog TikTok algoritma

Marketing mreža, pod pokroviteljstvom agencije SmartPoint Adria, 18. aprila u Beogradu organizuje drugo izdanje TikTok biznis hub-a. U pitanju je jedinstven edukativni format, koji će učesnicima pružiti neophodna znanja i veštine u oblasti kreiranja TikTok strategija za brendove. Tim povodom, razgovarali smo sa Milošem Turinskim, PR menadžerom u kompaniji Infostud i jednim od predavača na TikTok biznis hub-u, o tome zašto bi kompanije trebale da budu na ovoj društvenoj mreži i šta brendovi treba da urade kako bi unapredili saradnju sa influenserima.

Zašto bi kompanije i brendovi danas trebalo da budu na TikTok-u?

TikTok je postao jedna od najpopularnijih društvenih mreža na svetu, sa stotinama miliona aktivnih korisnika i kao takva pruža brendovima i kompanijama priliku da dosegnu novu publiku i uspostave jedinstvenu vezu sa svojim korisnicima/kupcima. Specifičnost ove mreže u odnosu na druge se temelji na kratkim, kreativnim videima koji pružaju zabavu i angažuju korisnike. Brendovi koji su već prisutni na Tiktok-u beleže značajan porast svesti o brendu kod korisnika i spram toga bi kompanije trebali da iskoriste ovu priliku da budu na TikToku kako bi uhvatili talas povoljnog algoritma, koji kvalitetan sadržaj i dalje postavlja u vrhu feed-a, i time pozicioniraju kako svoju prisutnost na mreži tako i svoj uticaj među korisnicima.

Sa druge strane, TikTok je popularan među mladom publikom, posebno generacijom Z. Ako vaša kompanija cilja na ovu demografsku grupu, TikTok je sjajan način za dosezanje te publike.

Po čemu je TikTok jedinstven u odnosu na druge društvene mreže i u kojoj meri algoritam (i dalje) radi za nas?

Algoritam TokTok-a je poznat po tome što vrhunski koristi mašinsko učenje i AI kako bi presonalizovao sadržaj svakog korisnika. Algoritam TokToka uči na ponašanju korisnika i neprestano prilagođava feed kako bi se povećao angažman korisnika i promovisao sadržaj koji bi mogao biti zanimljivi korisniku. Brendovi koji se bave kvalitetnim i zanimljivim sadržajem imaju veću verovatnoću da će doći do ciljane publike i izgraditi snažniju prisutnost na društvenim mrežama. Ono što ga dodatno ističe jeste da za rezultate nije ključan broj pratilaca, nego kvalitet objavljenog sadržaja, te vam kao takav omogućava viralnost i doseg do velikog broja ljudi.

Šta brendovi treba da urade kako bi unapredili saradnju sa influenserima?

Influenser marketing je postao jedna od ključnih strategija za brendove koji žele da targetiraju određenu publik i generalno povećaju svoju prisutnost na mrežama. Međutim, uspešna saradnja sa influenserima zahteva pažljivo planiranje i realizaciju. Brendovi koji žele da unaprede svoju saradnju sa influenserima moraju uspostaviti jasnu strategiju i komunikacijski plan kako bi osigurali da se njihov brend predstavi u skladu sa njihovom kako vizijom, tako i vrednostima. Isto važi i za odabir influensera, gde je neophodno tražiti one koje imaju publiku koja je u skladu sa njihovom ciljnom grupom, ali ujedno i analizirati kvalitet sadržaja i sposobnost influensera kako bi osigurali da plasirani sadržaj bude u skladu sa očekivanjima.

Uz sve navedeno, brendovi bi trebali da razviju dugoročne odnose sa influenserima koji su verni samom brendu, što će pomoći u izgradnji dugotrajne i uspešne saradnje.

Komunikacija je zapravo ključ svega kako bi se jasno razumeli ciljevi, ključne poruke i obavezno vrednosti breda.

Koja su tri ključna TikTok trenda za 2023.?

Jasno je da je jedan od uslova uspešnosti na TikTok-u praćenje trendova i prilagođavanje promenama u ponašanju korisnika. Trendovi su nepredvidivi, ali jasno se vide koji su globalni, a koji lokalni. Samim tim kontinuirani trend će sigurno biti akcenat na lokalni sadržaj koji se obraća lokalnoj publici u smislu regiona ili jezičkog područja. Sa druge strane autentični sadržaj koji korisnici sami stvaraju imaće još veću popularnost, a na trećem mestu verujem da će biti interakcija i angažovanje publike u cilju što boljeg povezivanja i stvaranja zajedničke kulture.

 

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!