Kompanije Volkswagen Grupe najpopularniji su poslodavci kod poslovnih diplomaca i diplomaca inženjerstva. Ovo je rezultat nove studije evropskog vodećeg instituta za HR marketing i regrutovanje. Studija se bazira na istraživanju oko 37.000 studenata koji se bliže dobijanju diplome.
U martu, druga studija je već pokazala da je Volkswagen najatraktivniji poslodavac u Nemačkoj. Ta studija se bazira na ispitivanju 13.000 zaposlenih u 17 sektora koje su obavili informativni magazin Focus i socijalna mreža za zapošljavanje i karijeru Xing. Ukupno 40% inženjera koji su učestvovali u ovom istraživanju je klasifikovalo kompanije Volkswagen Grupe kao svoje omiljene poslodavce. Ukupno 18.4% mladih inženjera bi više volelo da se zaposli pri brendu Audi, lideru ove studije, a 11.6 % pri brendu Porsche i 10.7% pri Volkswagen brendu. Među poslovnim diplomcima svaki četvrti bi voleo da se pridruži Volkswagen Grupi, i to 12% Audi brendu, 7.8% Volkswagen brendu i 7.2% brendu Porsche kao njihovom omiljenom poslodavcu.
Član upravnog odbora za ljudske resurse Volkswagen AG, dr Horst Neumann je izjavio: „Volkswagen tim ima zajednički cilj: da proizvodi automobile koji stvaraju entuzijazam među kupcima. Primeri obuhvataju Golf, Porsche 911, Audi RS 6 i mnoge druge. Iz tog razloga mi regrutujemo najbolji kadar. Sa našim jakim brendovima i sa 100 objekata širom sveta, mi nudimo svakom zaposlenom jedinstvene mogućnosti razvoja.“
Svake godine Volkswagen Grupa jača svoj tim sa oko 10.000 mladih sa univerzitetskom diplomom, koji počinju svoju karijeru sa programom obuke. StartUp Direct program obuke se fokusira na obukama u okviru stručnih oblasti. Diplomci sa internacionalnom orijentacijom mogu steći iskustvo u nekoliko međunarodnih firmi Grupe u okviru programa obuke StartUp Cross. Volkswagen takođe nudi program za studente koji spremaju doktorski rad, direktan pristup za kandidate sa više od tri godine iskustva kao i mogućnosti za rad preko leta, staž za studente i rad na studentskim tezama.
Izvor: Nacionalna klasa