Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kompanija „Dizni“ ismevala gojaznu decu

Stručnjaci za gojaznost pozdravili su odluku kompanije „Dizni“ da zatvori jednu od svojih najnovijih atrakcija koja je kritikovana u javnosti zbog toga što promoviše uvreženi stereotip da su gojazna deca lenja i da se loše hrane. Reč je o interaktivnoj izložbi „Heroji navika“ (Habit Heroes) koju je kompanija otvorila prošlog mecesa u okviru svog čuvenog zabavnog parka „Diznilend“ na Floridi, a koju na Internetu prati istoimena igrici.
U obe, vitki junaci Kali i Vil bore se protiv debelih zlih junaka nezgrapnih imena. Mnogi stručnjaci i organizacije koje se bave poremećajima u ishrani, kritikovali su ovu postavku, nazijavući je užasnom, jer se u njoj gojazna deca ismevaju, što je, smatraju oni, apsolutno pogrešan pristup ovom problemu koji sve više pogađa svetsku populaciju, a posebno mlade.
U „Dizniju“ navode da su usled loših reakcija javnosti odlučili da zatvore izložbu kako bi je unapredili i dali joj novi smisao.

Svetska zdravstvena organizacija (SZO) smatra da je gojaznost kod dece jedan od najozbiljnijih zdravstvenih izazova 21. veka. Kao uzroke ove pojave, stručnjaci SZO navode promenu u proizvodnji hrane, agresivni marketing, visok sadržaj masti i šećera u prehrambenim proizvodima, ali i sve veću urbanizaciju i promene u načinu života. „Deca nisu naprasno obolela od epidemije gubitka volje. Stvar je u tome da se svet u kome rastu dramatično promenio“, navode oni.

Izvor: Tanjug

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!