Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

Koliko kompanije ulažu u lokalnu zajednicu?

Članice Foruma poslovnih lidera Srbije su u podršku razvoju lokalnih zajednica u 2012. godini uložile više od 465 miliona dinara. Direktno su podržale i sarađivale sa 855 partnera iz javnog i civilnog sektora, doprinele su realizaciji 1.000 projekata u lokalnim zajednicama i uključile 4.750 zaposlenih koji su donirali više od 11.000 sati rada, saopštio je Frederic Coin, predsednik Foruma poslovnih lidera Srbije, na konferenciji za novinare.
U 2012. godini kompanije okupljene u Forumu poslovnih lidera Srbije najviše su ulagale u obrazovanje, zaštitu životne sredine, promociju zdravih životnih stilova, kao i kulturu i umetnost. Na listi društvenih tema koje su kompanije identifikovale kao prioritetne nalaze se još i socijalna inkluzija, podrška preduzetništvu i zapošljavanju. Partneri kompanija na realizaciji društveno odgovornih programa najčešće su organizacije civilnog društva, a među njima se izdvajaju udruženja osoba sa invaliditetom i studentske organizacije, dok su značajnu ulogu u partnerstvima imale i državne institucije. Kompanije su ukupno uložile 465 miliona dinara u različite projekte podrške lokalnim zajednicama, a od ukupnog iznosa 93 odsto čine ulaganja u novcu.

„Uprkos izazovima sa kojima se suočavamo i ekonomske krize koja utiče i na budžete kompanija, a u tom kontekstu i na izdvajanja sredstava za programe korporativne filantropije, veoma smo zadovoljni što smo zajedno ostvarili velike uspehe”, izjavio je Frederic Coin, predsednik Foruma poslovnih lidera Srbije.

Novčana sredstva su uglavnom uložena iz budžeta kompanja kroz donacije ili sponzorstva nekomercijalnih događaja koji imaju širi značaj za lokalnu zajednicu. Pored novčanih sredstava, kompanije su podržavale lokalnu zajednicu donirajući i svoje interne resurse – proizvode, opremu, prostorije i medijske termine, ili pružajući usluge iz oblasti svoje ekspertize. Ukupna vrednost ovih ulaganja je 32 miliona dinara. Rezultati istraživanja pokazuju da kompanije sve češće, tokom radnog vremena, uključuju zaposlene u volonterske aktivnosti kako bi direktno doprineli ostvarivanju društvenih ciljeva, pa je tako u 2012. godini 4.747 zaposlenih doniralo zajednici 11.110 sati volonterskog rada, što iznosi preko 3 miliona dinara ukoliko bi taj rad bio plaćen.
Rezultati istraživanja pokazuju i koliko su kompanije ulagale u radno okruženje i zaštitu životne sredine. U usavršavanje zaposlenih i poboljšanje uslova bezbednosti i zdravlja na radu u 2012. godini uloženo je ukupno 661 milion dinara.
Merenje i izveštavanje predstavljaju preduslove za transparentno poslovanje i unapređenje praksi društvene odgovornosti, a godišnje istraživanje koje je pokrenuto u okviru Foruma poslovnih lidera Srbije, predstavlja prvo takve vrste u Srbiji. Istraživanje je sprovedeno u periodu februar-mart 2013. i u njemu je učestvovalo 17 kompanija, članica FPL.

Istraživanje je dostupno na sajtu Foruma poslovnih lidera Srbije www.fpl.rs.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!