Građani Srbije najviše ocene daju proizvodima kompanija Bambi, Takovo, Nivea, Adidas i Opel, kada je u pitanju odnos cene i kvaliteta.
Istraživanje Best Buy Award, koje je sprovela švajcarska organizacija „Icertias“ u oktobru ove godine, obuhvatilo je 57 različitih ekonomskih kategorija u sektorima maloprodaje, hrane, obuće, odeće, kozmetike, kućnih aparata, telekomunikacija, finansija, saopštila je švajcarska agencija.
U okviru istraživanja od ispitanika je traženo da daju mišljenje na osnovu ličnog iskustva o tome za koji proizvod ili uslugu dobijaju najbolji kvalitet za potrošeni novac. Učesnicima ankete nisu bili ponuđeni odgovori, već su sami predlagali proizvođače u određenim kategorijama.
Istraživanja Best Buy Award ne mere vrednost ili tržišni udeo brenda, već je za odnos cene i kvaliteta najbitnija percepcija potrošača zasnovana na ličnom iskustvu. Anketiranje je sprovedeno na uzorku od 1.200 građana Srbije – korisnika interneta starijih od 15 godina.
Icertias (International Certification Association) je privatna, politički nezavisna organizacija sa sedištem u Cirihu, čiji je cilj da podstiče inovativne načine istraživanja i testiranja tržišta na lokalnom i međunarodnom nivou.
Izvor: Tanjug