Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Koje brendove Srbija najviše voli?

Građani Srbije najviše ocene daju proizvodima kompanija Bambi, Takovo, Nivea, Adidas i Opel, kada je u pitanju odnos cene i kvaliteta.
Istraživanje Best Buy Award, koje je sprovela švajcarska organizacija „Icertias“ u oktobru ove godine, obuhvatilo je 57 različitih ekonomskih kategorija u sektorima maloprodaje, hrane, obuće, odeće, kozmetike, kućnih aparata, telekomunikacija, finansija, saopštila je švajcarska agencija.
U okviru istraživanja od ispitanika je traženo da daju mišljenje na osnovu ličnog iskustva o tome za koji proizvod ili uslugu dobijaju najbolji kvalitet za potrošeni novac. Učesnicima ankete nisu bili ponuđeni odgovori, već su sami predlagali proizvođače u određenim kategorijama.
Istraživanja Best Buy Award ne mere vrednost ili tržišni udeo brenda, već je za odnos cene i kvaliteta najbitnija percepcija potrošača zasnovana na ličnom iskustvu. Anketiranje je sprovedeno na uzorku od 1.200 građana Srbije – korisnika interneta starijih od 15 godina.
Icertias (International Certification Association) je privatna, politički nezavisna organizacija sa sedištem u Cirihu, čiji je cilj da podstiče inovativne načine istraživanja i testiranja tržišta na lokalnom i međunarodnom nivou.

Izvor: Tanjug

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!