today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ko je najbolji poslodavac u regiji 2012?

Priznanje „Najbolji poslodavac u regiji 2012“ osvojile su tri kompanije iz Srbije: „Apatinska pivara“ u kategoriji velikih kompanija, u kategoriji srednjih kompanija „DHL International“ Beograd i u kategoriji malih kompanija, kompanija „Nordeus“.
Istraživanje „Najbolji poslodavac“ organizuje portal „Infostud“ iz Srbije, a ove godine po prvi put u njemu učestvuje i Posao.ba, čime je projekat dobio regionalni karakter. – Svesni smo da do sada niko nije sproveo slično istraživanje unutar kompanija u BiH, te da je ovakav način ispitivanja zadovoljstva zaposlenih u BiH potpuno nov. Bez obzira na mali odziv kompanija iz BiH, zadovoljni smo što je prepoznat značaj učešća u jednom ovakvom istraživanju, a on se pre svega ogleda u prilici da poslodavci zaposlenima pokažu da brinu o njihovom mišljenju i zadovoljstvu, mogućnostima poređenja sa kompanijama iz iste branše i osvajanju priznanja „Najbolji poslodavac u regiji“, pozitivnom PR-u prema javnosti i svojim zaposlenima i na posletku detaljnom izveštaju o zadovoljstvu zaposlenih sa kvantitativnom i kvalitativnom analizom i uključenim preporukama – izjavila je Alma Hadžić, koordinator projekta u BiH.
Priznanje „Najbolji poslodavac u regiji 2012“ ove godine nije dobila nijedna kompanija učesnica iz BIH, a razlog tome je nedovoljno dobar rezultat istraživanja na regionalnom nivou. U regionalnom istraživanju ukupno je učestvovalo 87 kompanija sa 11.345 zaposlenih. Anketiranjem je obuhvaćeno ukupno pet kompanija Bosne i Hercegovine, odnosno 564 zaposlenih, a u pitanju su sledeće kompanije: JU „Apoteke Sarajevo“, „Al Jazeera Balkans“, „Delhaize BH“, „Violeta“ i „dm drogerie markt“.
Portal „Infostud“ iz Srbije uveo je istraživanje još 2008. godine, a ove godine istraživanje uvodi i portal MojPosao iz Hrvatske. Cilj istraživanja jeste da se utvrde faktori upravljanja ljudskim resursima, na kojima kompanije u regiji treba dodatno da rade kako bi stvorile timove sa kojima će lakše zajedno dolaziti do poslovnih uspeha, kao i da se prepoznaju i nagrade kompanije koje najviše vode računa o zadovoljstvu svojih zaposlenih.

Izvor: e-Kapija

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!