Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Ko je kriv za lošu kampanju – klijent ili agencija?

REGION – Izgubljeni u prevodu, situacija je u kojoj su se barem jednom našli svi koji su bili u komunikaciji agencija-klijent. Kako dobiti dobar brief, koji su problemi s kojima se dnevno susreću agencije i klijenti i gde nastaje break u komunikaciji, raspravljalo se na panelu ‘Izgubljeni u prijevodu’ u okviru Weekend Media Festivala.

– Ako je odnos između uključenih strana dobar i bazira se na poverenju i dugogodišnjem zajedničkom radu, agencija će jednostavno shvatiti koja je problematika s kojom se klijent bavi i koja rešenja su mu potrebna, kazala je Sanja Milinović, direktorica sektora za direktni nastup na tržištu u Hrvatskom Telekomu, koja je tokom karijere bila i na strani klijenta i na strani agencije.

Ako klijent zna što želi, brief može biti dobar, no to često nije slučaj.

– I jedna i druga strana imaju mnogo predrasuda, no to je nešto što moramo pokušati pomiriti – kazao je Damir Ciglar, direktor agencije Imago Ogilvy. Kaže da je teško proceniti ko snosi odgovornost kada kampanja nije ostvarila željene rezultate.

– U situacijama kada se na temelju briefa izrađuje projekat ili strategija, osoba koja je odgovorna prvenstveno mora posmatrati da li je ideja koja je ponuđena odgovorila na zahteve briefa, bez obzira na to sviđala se ona klijentu ili ne, smatra Ciglar.

Spremnost na preuzimanje rizika takođe je jedan od ključnih faktora koji mogu ili doneti fantastične rezultate ili završiti kao potpuni fijasko. Zbog 50-50 šanse, većina klijenata retko se upušta u nepredvidive kampanje koje se ne mogu kontrolisati.

– Kad reskiramo često su rezultati dobri. No, znam da mnogi nisu skloni tome, nismo ni mi uvek s obzirom na industriju iz koje dolazimo, ali mnoge rizične kampanje pokazale su se kao izrazito uspešne, kazala je Helena Trajkovski, direktorka marketinga za Hrvatsku i Sloveniju u Mastercardu.

Photo: Zarko Basic/PIXSELL

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!