Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Ključni brending trendovi u 2014.

Transparentnost
Transparentnost brenda za neke je možda stara vest, ali će definitivno ostati među top trendovima i u 2014. U vreme kada informacije putuju među potrošačima i šire se brže nego ikada, ključno je biti što transparentniji. Iskreno komunicirati o tome šta radiš i kako to radiš, priznati greške i prihvaćati konstruktivne kritike, ključno je za dobijanje poverenja i poštovanja potrošača. Primer: Auto Zubak live streaming iz svih servisa

Jedinstveno iskustvo
Kreirati jedinstvena iskustva u kojima će ljudi hteti učestvovati nešto je o čemu svi govore, ali samo retki to zaista i rade. Izaći iz očekivane i uhodane komunikacijske šablone i uskočiti u nešto zabavno, novo, čudno, pokrenuće ljude da pričaju i učestvuju u tome.

Autentične, stvarne priče
Ljudi žele upoznati stvarne ljude i čuti stvarne priče koje stoje iza brendova. Podsetite potrošače kako ste počeli, zašto ste počeli, s kojim ste se preprekama suočili, koje su vam se zanimljive stvari dogodile putem, koga ste svojim brendom dotaknuli – to je ono što svakoga zanima. Stvarne priče se ne mogu kopirati. To je ono što čini brend posebnim i što je uvek u trendu. Primer: P&G stvarne priče sportista olimpijaca i njihovih mama u kampanji “Raising an Olympian”

Personalizovano
Ne samo da je personalizovano prema potrošaču, o čemu se danas sve više govori, nego je važno sagledati sâm brend kao osobu. Na primer, biografija i film o Steve Jobsu pridoneli su popularnosti brenda Apple jer poznavanjem osobe iza brenda više ga cenimo, stoga smo mu lojalniji.

Emocija
Brend je 100% emocija – što je brend emocionalniji na pametan, ne melodramatičan način, to će bolje poslovati na tržistu. Primeri su emocije poznatih brendova kao što je Harley Davidson – slobodan, Coca-Cola – sreća, Apple – razmišljanje na drugačiji način.

Autorke teksta: Anja Bauer Minkara i Petra Despot, Brandoctor

Izvor: Bruketa&Žinić OM

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!