Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Ketchum: Potrošači i dalje cene inovacije

Da li imate utisak da gotovo svaka ozbiljna kompanija danas promoviše neku „inovativnu funkciju“ ili „revolucionarni dizajn“ svog proizvoda? To nas je nateralo na razmišljanje – da li se izraz „inovacija“ toliko često koristi u komunikacijama da je izgubio svoj značaj kao motivišući atribut jednog brenda?

Odgovor na ovo pitanje dala je globalna studija o inovacijama koju je sprovela kompanija Ketchum, jedna od vodećih svetskih konsultanskih kuća u oblasti komunikacija. Rezultat ovog istraživanja govori da inovacija još uvek ima veliki uticaj na donošenje odluke o kupovini, izboru brenda i određivanju cene proizvoda.

Ketchumova studija, sprovedena među 4.000 potrošača širom Sjedinjenih Američkih Država, Velike Britanije, Španije, Kine i Hong Konga, pokazala je da su potrošači na globalnom nivou spremni da u proseku plate 21% više za brend koji smatraju inovativnim kao i to da će kompanije morati mnogo više da se bore za lojalnost kupaca.

„Kompanije koje žele da predstave svoje inovacije moraju da imaju u vidu da kredibilnost inovacije u očima kupaca mora zaraditi, a ne kupiti, kao i da potrošači žele da inovacije budu značajne, pa makar bile retke. To znači da će više ceniti inovaciju koja će im značajno olakšiti ili promeniti život, nego one koje svakodnevno doprinose po malo“, istakla je Maja Stojanović, izvršna direktorka agencije Olaf&McAteer, Ketchum-ovog partnera u Srbiji i dodala: „Kako istraživanje pokazuje, potrošači ne očekuju da će im inovacije proizvoda promeniti način obavljanja svakodnevnih aktivnosti, već poboljšati kvalitet njihovog života, omogućavajući im da budu efikasniji i da urade nešto što su smatrali nemogućim.“

Iako uglavnom vlada uverenje da pažnju potrošača najviše zaokupljuju inovacije u proizvodima potrošačke elektronike, među potrošačima na globalnom nivou je primetan trend većeg interesovanja za inovacije u zdravstvu, pa je čak 54% ispitanika ocenilo da su im one najznačajnije. Izuzetak su potrošači iz Hong Konga i Kine koji su naveli da su spremni da plate dodatnu vrednost za kompjutere i uređaje potrošačke elektronike.

Takođe, na globalnom nivou inovacije u zdravstvu predstavljaju jedinu kategoriju čiji se značaj intenzivirao kod starijih potrošača pa je 10% više ispitanika starosti preko 65 godina (64%) istaklo da su im inovacije u zdravstvu veoma važne, u odnosu na grupu koja ima između 35 i 44 godina starosti (54%), što i ima smisla s obzirom da se ova globalna populacija suočava sa sve više hroničnih bolesti.

Infografik - Ketchum istrazivanje o inovacijama_001

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!