SVET – Kanadska Vlada odustala je od tradicionalnih saopštenja za javnost i prelazi na nov format dizajniran i prilagođen internet eri, navodi se na njihovom zvaničnom blogu.
„Medijima i javnosti ponudićemo nešto drugačije. Dva ili tri papusa, kratak i jasan tekst, omogući će da se brzo shvate ključne poruke iz saopštenja“, navodi se u blogu Kim McKinnon iz Vladine Kancelarije za komunikacije.
Novi formati saopštenja za javnost podrazumevaju nekoliko uvodnih papusa, ključne činjenice izdvojene po tačkama, citat i nekoliko linkova. Takođe, Vlada pokrenula je i novi sajt sa najnovijim informacija za javnost i vestima.
Kanadska Vlada ne slaže se u potpunosti sa kompanijom Coca-Cola, koja kaže da su „saopštenja za javnost mrtva“, ali smatraju da ona svakako treba da se razvijaju i prilagođavaju eri digitalnih komunikacija, što potvrđuje i naslov bloga „The press release is dead. Long live the press release„.