Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kanadska Vlada odustala od klasičnih saopštenja za javnost

SVET – Kanadska Vlada odustala je od tradicionalnih saopštenja za javnost i prelazi na nov format dizajniran i prilagođen internet eri, navodi se na njihovom zvaničnom blogu.
„Medijima i javnosti ponudićemo nešto drugačije. Dva ili tri papusa, kratak i jasan tekst, omogući će da se brzo shvate ključne poruke iz saopštenja“, navodi se u blogu Kim McKinnon iz Vladine Kancelarije za komunikacije.
Novi formati saopštenja za javnost podrazumevaju nekoliko uvodnih papusa, ključne činjenice izdvojene po tačkama, citat i nekoliko linkova. Takođe, Vlada pokrenula je i novi sajt sa najnovijim informacija za javnost i vestima.
Kanadska Vlada ne slaže se u potpunosti sa kompanijom Coca-Cola, koja kaže da su „saopštenja za javnost mrtva“, ali smatraju da ona svakako treba da se razvijaju i prilagođavaju eri digitalnih komunikacija, što potvrđuje i naslov bloga „The press release is dead. Long live the press release„.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!