today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#KampanjaNaDar: Malom promenom danas stvaramo dobre promene za sutra!

Povodom 5. rođendana, Marketing mreža pokrenula je društveno odgovornu akciju #KampanjaNaDar, a koju je podržalo i aktivno se uključilo čak 17 socijalnih preduzeća i udruženja, kao i kreativnih, PR i digitalnih agencija u Srbiji. Među njima je i agencija Komunikacijski laboratorij, koja će u okviru ove akcije donirati kampanju socijalnom preduzeću DajDaj.

Tim povodom, razgovarali smo sa Teodorom Stanković, PR direktorom za SEE region u agenciji Komunikacijski laboratorij i Sonjom Dakić, suosnivačem socijalnog preduzeća DajDaj.

Šta vas je motivisalo da se uključite u akciju #KampanjaNaDar? Koliko je važno da se na kreativan način priča po različitim problemima u Srbiji?
Komunikacijski laboratorij: Odnosi s javnošću od izuzetnog su značaja za uspeh i poslovanje svake kompanije. Imajući to u vidu, uključivanje u akciju #KampanjaNaDar posmatramo kao mogućnost za podršku društvenoj zajednici kroz ono što radimo i u čemu smo najbolji. Pre svega, želimo da damo svoj kreativni doprinos razvoju malih i srednjih preduzeća, da pomognemo preduzeću sa kojim ovim povodom sarađujemo da se izdvoji i da uspostavi stabilne i uzajamno funkcionalne odnose sa svojim ciljnim javnostima.

DajDaj: Lepo je videti da naše agencije i kreativci žele da podrže koncept socijalnog preduzetništva. Na ovaj način zajedno možemo kroz kreativne kampanje upoznati više ljudi sa socijalnim preduzećima koje već godinama posluju u Srbiji i na taj način doprinose pozitivnoj promeni. Važno je da ljudi shvate da malom promenom danas stvaramo dobre promene za sutra, izborom koji ćemo proizvod kupiti možemo sutra doprineti boljem društvu u celosti.

Zašto je važno umrežavanje, kao i da zajedničkim snagama unapredimo zajednicu?
Komunikacijski laboratorij: Umrežavanjem kompanije dopiru do većeg broja klijenata, jačaju svoju konkurentnost na tržištu i poslovne rezultate. Kompanija sa kojom sarađujemo (DajDaj) veoma brine o atuelnom pitanju ekologije i zaštite životne sredine. Umrežavanje sa socijalnim preduzećima kroz ovu akciju znači rad na unapređenju različitih društvenih tema, a kroz pružanje potpore i zajednički rad na tome.

DajDaj: Zato što zajedno možemo više. Zato što promena jeste lična odgovornost svakog od nas ali udruženi imamo daleko veći uticaj.

Zašto su, po vašem mišljenju, socijalna preduzeća/udruženja, ali i kreativna industrija važni za razvoj privrede Srbije?
Komunikacijski laboratorij: Svedoci smo ubrzanih i velikih promena, a i globalizacija ostavlja svoj trag. Više nije dovoljan sam proizvod po sebi da bi se kompanija istakla, a i nije lako izmisliti nešto sasvim novo i drugačije. Potrebno je stvoriti dodatnu vrednost, izgraditi emotivnu povezanost sa potrošačima, koja će osigurati dugoročnu saradnju i međusobno poverenje. Faktor koji to obezbeđuje je kreativnost u načinu komunikacije sa ciljnim grupama. Pored toga, kreativna industrija je najbrže rastući segment naše privrede, a njeni doprinosi su već veliki i u pogledu konkurentnosti naših proizvoda na svetskom tržištu i u pogledu rastućeg broja zaposlenih.

DajDaj: Socijalna preduzeća su firme koje posluju sa idejom da doprinesu boljem društvu. One treba da ostvaruju profit i da budu samoodržive, a kroz model zapošljavanja ili odvajanjem dela profita one podržavaju određene osetljive grupe.

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!