Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kampanja za one koji žele maksimalno!

REGION – Za one koji koriste optimalno i za one koji žele maksimalno, vodeći proizvođač ulja i maziva na tržištu BiH, OPTIMA Grupa Banja Luka koja posluje u sklopu Nestro grupacije, u saradnji sa agencijom McCann Sarajevo, predstavila je novi vizuelni identitet motornih ulja Optima i Maksima, proizvedenih u Rafineriji ulja Modriča.

Prvi zadatak agencije bila je izrada vizuala za print materijale krajem 2015. godine, da bi u ovoj godini McCann Sarajevo u saradnji sa Knap studiom kreirao TV i radio reklamu, putem kojih su i u elektronskim medijima uspješno predstavljena nova pakovanja.

Kada se najmodernija tehnologija proizvodnje sjedini sa 60 godina iskustva i tradicije nastaje istinski kvalitet, poruka je reklamne kampanje kojom se ukazuje na snagu, vrednosti i kvalitet motornih ulja koja se na tržištu mogu naći u novom pakovanju, a to su Optima motorna ulja za putničke automobile i Maxima motorna ulja za program teretnih vozila.

Nestro – classics u novom obliku, krilatica je kojom se želelo podsetiti na dugodišnji provereni kvalitet i primat u proizvodnji motornih ulja, koja u modernom pakovanju prate duh vremena, poštujući ranije vrednosti.

S obzirom na intenciju da dugogodišnjim ugledom i prepoznatljivim imidžom svojih članica, ostvari značajnije povećanje tržišnog učešća u zemljama regije, Nestro grupacija je odlučila u ovoj godini napraviti i korak dalje te predstaviti novi vizuelni identitet Nestro benzinskih stanica. Ponovo je projekat poveren timu agencije McCann Sarajevo pred kojim je bio novi zadatak; kreirati TV spot kojim se najavljuje novi izgled i ponuda u sklopu Nestro maloprodajne mreže.

Bolji osećaj za one koji putuju kao i za one koji maštaju dok putuju, poruka je TV spota koji za cilj ima doprineti još značajnijem pozicioniranju članica Nestro grupacije na regionalnom tržištu naftnih derivata na kojem su prisutne više od 60 godina.

„Drago nam je da smo ostvarili uspešnu saradnju sa grupacijom koja beleži najveći promet na tržištu BiH. Mladi marketing tim ove grupacije, sa odgovornim i liderskim promišljanjima o tržištu, pokazao se odličnim za saradnju. Mislim da smo uspešno realizovali poverene zadatke za launch novih pakovanja, kao i TV spot za rebrending, koji se trenutno emituje na televizijama u BiH“, izjavio je Edin Hrenovica, Account Director McCann Sarajevo.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!