Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Kakvi lideri su potrebni za uspeh u telekomunikacijama budućnosti?

Značaj ulaganja u zaposlene, negovanje jake korporativne kulture i vrednosti samo su neke od tema posete predstavnika top menadžmenta Telenor grupe kompaniji u Srbiji, Ćel-Morten Jonsena, izvršnog potpredsednika Telenor grupe i direktora evropskih operacija, i Jun Erik Hauga, izvršnog potpredsednika Telenor grupe i direktora razvoja ljudskih resursa. Razmenjena su i mišljenja o tome kakvi su lideri potrebni jednoj uspešnoj kompaniji, kako bi obezbedila zdrav razvoj i u budućnosti.
„Uvek tražimo vredne, talentovane i ambiciozne ljude, unutar kompanije i van nje, koji imaju volju da konstantno uče i šire svoje granice. Kroz različite programe podstičemo ih da se razvijaju, napreduju i da zajedno prepoznamo šta je najbolje za njihovu budućnost, a samim tim i za budućnost kompanije. Važno nam je da kulturu koju negujemo svi na neki način i živimo, čime potvrđujemo da smo odgovorni građani ovog društva i da svojim delovanjem utičemo na sve njegove aspekte“, kaže Uve Fredhajm, generalni direktor Telenora u Srbiji.
Telenor, kao najbolji poslodavac u prethodnoj godini, organizuje veliki broj programa za zaposlene i kontinuirano unapređuje otvoreno i dinamično radno okruženje. Na godišnjem nivou u kompaniji u Srbiji održava se više od 150 korporativnih treninga, kroz koje se dodatno stimulišu pojedinci i timovi kako bi na pravi način ostvarivali napredak u kompaniji.
„Za nas kao globalnu kompaniju u dinamičnoj industriji, ključ održivog uspešnog poslovanja su ljudi sposobni da pređu na tržišta na kojima su njihove kompetencije najpotrebnije. To ne bi moglo da se odvija bez problema i efikasno da ne delimo istu kulturu. Normalno, postoje kulturne razlike u detaljima, ali naši etički principi, liderstvo i način na koji poslujemo zajednički su svima u Telenor grupi“, kaže Jun Erik Haug, izvršni potpredsednik i direktor razvoja ljudskih resursa Telenor grupe.
U proteklih devet godina 26 zaposlenih iz Srbije dobilo je priliku da radi u nekoj od zemalja u kojima Telenor posluje, a njih šest je steklo iskustvo i podelilo ga sa kolegama po povratku u zemlju.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!