today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2021: Rad na kreativnim kampanjama podseća na prolazak kroz polje kaktusa!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Tanja Vasojević, Communications Director, Delta Holding rekla je…

Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?
Rad na kreativnim kampanjama na neki način podseća na prolazak kroz polje kaktusa: traži apsolutnu koncentraciju, aktiviranje svih čula, zategnute reflekse i brzu, momentalnu reakciju na svaki impuls koji dobijemo, pozitivan ili negativan. Kreativan proces predstavlja period velike posvećenosti, gotovo fanatičnog uranjanja u ideju i istovremeno rešavanje mnogih pitanja koja su materijalna i operativna. Proces koji svakako nije lak, ali je zato nalik čaroliji.

Koliko su brendovi u Srbiji kreativni i inovativni u komunikaciji sa potrošačima?
Svaka generalizacija je visoko rizična, pa i ova. Ako treba dati opštu ocenu, a tražite je baš takvu, onda je ocena da postoji još mnogo prostora za visoku kreativnost. Utisak je da se više ide utabanim stazama, koriste se klišei, poznati motivi i ideje, ide se na sigurno. Retki su iskoraci u manje poznato, oni kreativni pomaci u kampanjama koji vas najpre iznenade, čak i šokiraju, a onda stimulišu da ih dublje analizirate.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Jako me zanima da vidim da li projekat, odnosno kampanja koju gledamo, zaista, suštinski i dubinski pokazuje razumevanje publike kojoj se obraća. Veoma ću ceniti nameru brenda da stvarno komunicira sa svojom publikom. Takođe, jačina, odnosno dubina uticaja, pre svega emotivnog, imaće moje veliko poštovanje. Koliko je kampanja u stanju da nas izbaci iz ravnoteže, da izazove reakciju, da pokrene…. ta vrsta energije koju prenosi biće jedan od ključnih faktora za ocenu kvaliteta/uspešnosti kampanje.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!