Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#kaktus2021: Prošlo je vreme uskih horizonta i lokalnih stereotipa!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Nina Elezović, Public Affairs & Communication Manager Serbia and Montenegro BU, Coca-Cola HBC rekla je…

Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?
Kao i sve drugo u životu – zavisi šta vam je krajnji cilj. Nema trnja na mediokritetskim stazama. Ali istinska kreativnost leži van zone komfora što često iziskuje blood, sweat & tears. Ko teži da napravi razliku, kreira vrednost i inspiriše druge na više, bolje da se pripremi i na po koji trn. Nagrada to svakako kompenzuje.

Koliko su brendovi u Srbiji kreativni i inovativni u komunikaciji sa potrošačima?
Ohrabrujuće sve više i više. Prošlo je vreme uskih horizonta i lokalnih stereotipa. Zahvaljujući globalizaciji tržišta, a najviše društvenim mrežama i e-commerce platformama, potrošači su danas globalni konzumenti brendova koji ne poznaju geografske, starosne ili vremenske granice. Naši potrošači ne zaostaju mnogo za potrošačima ekonomski i tehnološki razvijenijih zemalja kada su u pitanju na primer ekološka osvešćenost, potreba za personalizovanim rešenjima i digitalnim iskustvima, ili pouzdanost brendova. Ubeđena sam da inovativnost u komunikaciji već danas čini razliku na tržištu Srbije, a da će sutra, uz ekonomski razvoj i veću kupovnu moć, biti standard bez koga se neće moći. Raduje me taj trenutak.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Autentičnost i orginalost, u kombinaciji sa svrsishodnošću kampanje; društvena angažovanost i potencijal da se mobiliše zajednica na akciju, a ne usko fokusirana borba za komad tržišta ili veći profit; efikasnost, odnosno da li je kampanja ostvarila inicijalne ciljeve; multi-funcionalnost i dugovečnost- ima li kampanja prostor za rast i dalji razvoj. Kandidati koji na jednostavan način podcrtaju ove aspekte su na dobrom putu. A, uz to, uvek je lepo učestvovati, učiti od drugih, pružiti priliku nekom drugom da nauči od vas… Čekamo vas na Kaktusu!

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!