today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2021: Kampanje koje osvajaju nagrade su one koji pričaju jasnu, dobru i ubedljivu priču!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Milena Đorić Gudurić, Head of Marketing, Mastercard rekla je…

Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?
Da, nekad manje, nekad više, ali definitivno ima trnja na putu od brifa preko ideje i razrade do realizacije. Danas su kampanje uglavnom integrisane i omni-channel, što znači da treba pomiriti potrebe kreative, digitala i PR-a, izvući maksimum iz njihovih dometa i pravovremeno mapirati potencijalne izazove kako bi se oni pre svega uklonili, ali i osmislio adekvatan plan za potencijalne reakcije. U vremenu kada je protok informacija brz i digitalan, ceo kreativni proces može postati još bodljikaviji, ali je onda i uspeh kada vaša kampanja prođe baš onako kako ste je osmislili i pomogne u ostvarivanju biznis rezultata – još veći i slađi.

Koliko su brendovi u Srbiji kreativni i inovativni u komunikaciji sa potrošačima?
To u mnogome zavisi od pojedinačnog brenda i industrije u kojoj posluje – jednostavno, ne obraćaju se svi brendovi istim ciljnim grupama i od toga zavise i kreativni uvidi, pristup i ton komunikacije, kao i kanali za oglašavanje koji će se koristiti. Na primer, FMCG industrija je već uveliko prihvatila TikTok kao kanal komunikacije ka mlađim segmentima potrošača, dok je za većinu igrača u tehnološkoj i finansijskoj industriji ta mreža i dalje nova i neprimenljiva za obraćanje donosiocima finansijskih odluka. Sa druge strane, tehnološke kompanije imaju rani pristup najsavremenijim tehnologijama koje mogu da primene kao funkcionalne inovacije i kroz koje grade lojalnost korisnika i mogu sebe da diferenciraju kao kreatore, a ne sledbenike trendova. Ono što je sigurno da je potreba za kreativnim pristupom univerzalno prepoznata jer su potrošači na svakom koraku svoje svakodnevice izloženi inovacijama i sjajno je videti kako domaće, tako i internacionalne brendove koji posluju u Srbiji koji se trude da sa svakom svojom kampanjom idu stepenik dalje, u korak sa nekim globalnim trendovima, pri tom edukujući korisnike, istovremeno uvažavajući lokalne uvide, potrebe i interesovanja.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Za mene lično, kreatvnost kampanje ne odnosi se samo na rad na kreativi kao takvoj, već pre svega na kreativan, ponekad neočekivan pristup rešavanju problema odnosno dolaska do željenog rezultata.

Kampanje koje osvajaju nagrade su one koji pričaju jasnu, dobru i ubedljivu priču o tome kako je projekat rešio konkretan problem, sa kojim ljudi mogu ili žele da se identifikuju. To podrazumeva holistički pristup, jasno identifikovanu inovaciju i precizne rezultate. Ako je sudeći prema prethodnim izdanjima Kaktusa, ne sumnjam da nas i ove godine očekuje veliki broj kvalitetnih i kreativnih radova iz kojih ćemo kao industrija saznati nešto novo i na kraju mogu samo da poželim puno sreće svim učesnicima.

Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!