today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2021: Kampanja treba da pomeri brend na teritorije na kojima do tada nije bio!

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Nataša Šarčević, Marketing & Innovation Director u kompaniji Atlantic Štark rekla je…

Da li je rad na kreativnim kampanja bodljikav proces i zašto?
Zanimljiva metafora. Ako je cilj kreacija upečatljivog kaktusa, proces mora biti bodljikav. Logično je – što bolje osetite i jasnije sagledate bodlje tržišta, odnosno signale koji dolaze od potrošača, koncipiraćete uspešniji odgovor na njih.

Koliko su brendovi u Srbiji kreativni i inovativni u komunikaciji sa potrošačima?
Kada je reč o domaćim brendovima, nema sumnje da se često nalaze u nezavidnom položaju, koji se ogleda u stalnom rascepu između pritiska da osiguraju velike brojke na prilično konzervativnom tržištu i želje da pokažu i dokažu da umeju da budu izuzetno kreativni i inovativni i iznedre kampanje o kojima se priča. Stalni je izazov napraviti iskorak i stati rame uz rame sa kampanjama velikih internacionalnih brendova sa kojima su naši brendovi u svakodnevnoj utakmici. Svedoci smo brojnih slučajeva u kojima su brendovi požurili sa nekim sjajnim potezima i inovacijama, ali zbog veoma kratkog vremena nisu uspeli. S druge strane, imamo i sjajne pozitivne primere. Kao jedan od boljih primera, koji mi je zapao za oko i ostao u pamćenju, istakla bih Grand Black&Easy koncept. Inicijalni koncept je ovaj proizvod predstavio kao novu opciju instant kafe, ali kada je redefinisan u jedinstven koncept prave turske kafe koja se sprema za minut, dobio je snagu za stvaranje novog segmenta kafe i kreirao nove navike konzumacije kafe. Tako je jednostavno, a opet tako dobro.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2021 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Važno je da je nominovana kampanja iskorak koji je brendu ili kompaniji doneo značajan rezultat. Pored kreativnosti i dobro osmišljene kampanje, od velikog je značaja da taj projekat ispunjava nezadovoljene potrebe i želje potrošača ili pomera brend na teritorije na kojima do tada nije bio. Iz godine u godinu sve je više takvih projekata i zato se radujem prilici da zajedno sa ostalim članovima žirija učestvujem u nagrađivanju najboljih.

​Prijave za nagrade KAKTUS 2021 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!