Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Kako poslovne društvene mreže transformišu rad kompanija?

Na „Microsoft“-ovom „Working Social“ skupu je kroz prezentacije i razgovor sa stručnjacima ove kompanije iz zemlje i inostranstva predstavljena MS Enterprise Social – vizija komunikacije kroz poslovne društvene mreže i alate, saopšteno je iz kompanije „Microsoft“.
Enterprise Social donosi novi način komunikacije i kolaboracije, koji kompanijama nudi mogućnost da transformišu poslovanje koristeći poslovnu društvenu mrežu „Yammer“, kao i alate „Office 365“ i „SharePoint“. Primenjujući principe društvenih medija u radnom okruženju, ovakav način rada olakšava zaposlenima da dele znanje, podatke i fajlove sa saradnicima i rade u timovima u okviru različitih odeljenja, sa različitih lokacija.
U svetu koji je postao ogromna mreža, informacije se šire sve brže i ljudi su svakim danom sve povezaniji putem društvenih i mobilnih platformi i uređaja. „Twitter“, „Facebook“ i „LinkedIn“ su izvršili ogroman uticaj na to kako potrošači misle i kako koriste društvene alatke. Rad nikad nije uključivao toliko saradnika na različitim mestima širom sveta. Društvene mreže dale su ljudima glas, sposobnost da utiču na druge i očekuju blagovremene, direktne odgovore od kompanija. U takvom okruženju, i klijenti očekuju brže odgovore, personalizovanu uslugu i bolje ukupno iskustvo. Potrebni su umreženi ljudi kako bi uslužili mrežu klijenata.
Verovatno zato 61% organizacija razvija alatke za „društveno komuniciranje“ u svojim internim mrežama, što je podatak Međunarodnog udruženja poslovnih komunikatora. Tržište društvenog poslovnog softvera će 2016. biti vredno 6,4 mlrd USD, predviđa Forrester Researcher.
– Naša vizija je kristalno jasna – društveno ne sme biti destinacija, ono mora biti utkano u aplikacije koje koristite svaki dan kako biste završili posao. Kad gledamo kako saradnja i komunikacija evoluiraju, verujemo da alatke koje se koriste sad – e-mail, instant poruke, video konferencije, društvene mreže treba da se ujedine i bidu duboko integrisane u aplikacije. Da bi ta vizija postala stvarnost, obezbedićemo konzistentno, blisko društveno iskustvo na svim mestima na kojim radite. „Microsoft“ i „Yammer“ omogućavaju društvenu platformu koja povezuje ljude, timove i organizaciona znanja sa podacima i uvidima iz drugih poslovnih aplikacija na način koji ubrzava i unapređuje poslovanje, više uključuje zaposlene, ubrzava poslovne odluke. Ova platforma nudi punu sigurnost i uprošćava IT administraciju, čime daje organizacijama veći mir, u smislu da su njihovi podaci sigurni, zaštićeni i usaglašeni – rekao je Mate Szucs, Enterprise Social menadžer za regiju Cntralno-istočne Evrope u „Microsoftu“.
U okviru istraživanja koje je „Microsoft“ sproveo među više od 9.900 zaposlenih iz 32 zemlje, 46% radnika je istaklo da je njihova produktivnost porasla zbog korišćenja alatki za „društveno komuniciranje“. Najčešće ih koriste za komunikaciju sa kolegama (68%), deljenje i pregled dokumenata (50%), komunikaciju sa potrošačima i klijentima (47%).

Izvor: eKapija

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!