Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kako poslovne društvene mreže transformišu rad kompanija?

Na „Microsoft“-ovom „Working Social“ skupu je kroz prezentacije i razgovor sa stručnjacima ove kompanije iz zemlje i inostranstva predstavljena MS Enterprise Social – vizija komunikacije kroz poslovne društvene mreže i alate, saopšteno je iz kompanije „Microsoft“.
Enterprise Social donosi novi način komunikacije i kolaboracije, koji kompanijama nudi mogućnost da transformišu poslovanje koristeći poslovnu društvenu mrežu „Yammer“, kao i alate „Office 365“ i „SharePoint“. Primenjujući principe društvenih medija u radnom okruženju, ovakav način rada olakšava zaposlenima da dele znanje, podatke i fajlove sa saradnicima i rade u timovima u okviru različitih odeljenja, sa različitih lokacija.
U svetu koji je postao ogromna mreža, informacije se šire sve brže i ljudi su svakim danom sve povezaniji putem društvenih i mobilnih platformi i uređaja. „Twitter“, „Facebook“ i „LinkedIn“ su izvršili ogroman uticaj na to kako potrošači misle i kako koriste društvene alatke. Rad nikad nije uključivao toliko saradnika na različitim mestima širom sveta. Društvene mreže dale su ljudima glas, sposobnost da utiču na druge i očekuju blagovremene, direktne odgovore od kompanija. U takvom okruženju, i klijenti očekuju brže odgovore, personalizovanu uslugu i bolje ukupno iskustvo. Potrebni su umreženi ljudi kako bi uslužili mrežu klijenata.
Verovatno zato 61% organizacija razvija alatke za „društveno komuniciranje“ u svojim internim mrežama, što je podatak Međunarodnog udruženja poslovnih komunikatora. Tržište društvenog poslovnog softvera će 2016. biti vredno 6,4 mlrd USD, predviđa Forrester Researcher.
– Naša vizija je kristalno jasna – društveno ne sme biti destinacija, ono mora biti utkano u aplikacije koje koristite svaki dan kako biste završili posao. Kad gledamo kako saradnja i komunikacija evoluiraju, verujemo da alatke koje se koriste sad – e-mail, instant poruke, video konferencije, društvene mreže treba da se ujedine i bidu duboko integrisane u aplikacije. Da bi ta vizija postala stvarnost, obezbedićemo konzistentno, blisko društveno iskustvo na svim mestima na kojim radite. „Microsoft“ i „Yammer“ omogućavaju društvenu platformu koja povezuje ljude, timove i organizaciona znanja sa podacima i uvidima iz drugih poslovnih aplikacija na način koji ubrzava i unapređuje poslovanje, više uključuje zaposlene, ubrzava poslovne odluke. Ova platforma nudi punu sigurnost i uprošćava IT administraciju, čime daje organizacijama veći mir, u smislu da su njihovi podaci sigurni, zaštićeni i usaglašeni – rekao je Mate Szucs, Enterprise Social menadžer za regiju Cntralno-istočne Evrope u „Microsoftu“.
U okviru istraživanja koje je „Microsoft“ sproveo među više od 9.900 zaposlenih iz 32 zemlje, 46% radnika je istaklo da je njihova produktivnost porasla zbog korišćenja alatki za „društveno komuniciranje“. Najčešće ih koriste za komunikaciju sa kolegama (68%), deljenje i pregled dokumenata (50%), komunikaciju sa potrošačima i klijentima (47%).

Izvor: eKapija

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!