Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kako osloboditi kreativni potencijal?

Kako biste uspeli u svetu biznisa pored znanja i stručnosti neophodna je i doza kreativnosti. Neretko kreativne ideje postaju krucijalni faktori poslovnog uspeha. Zato su kreativne industrije u svetu usprkos krizi u stalnom porastu. Još 2002. godine, Richard Florida u knjizi The Rise of Creative Class istakao je da je ljudska kreativnost ultimativni izvor ekonomske rasti i napretka. Kreator koncepta „DreamEthic Change“ Almir Flisar ima dugogodišnje iskustvo na području integriranog komuniciranja, a svoje poglede na kreativnost, inovativnost, empatiju i održivi razvoj predstaviće na 3. Branding konferenciji koja se održava 14. juna 2013. godine u Sarajevu.
Njegova kreativna radionica “Kako osloboditi kreativni potencijal?” je namenjena profesionalcima, odnosno svima koji su uključeni u kreiranje strategija i vođenje različitih procesa tržišnih komunikacija. – Kreativna radionica, ukratko, predstavlja spoj najnovijih saznanja na području neuroznanosti, genetike, razvojne psihologije te drugih srodnih znanja sa filozofijom, a u kontekstu činjenice, da kreativnost nije rezervirana samo za malu grupu „izabranih“ nego je prisutna u svakom ljudskom biću i samo je treba znati izvući na površinu, te konstantno brusiti, da zasija u punom sjaju – kaže Flisar.
Svim igračima na području kreativnih industrija, predavač poručuje da znanju i informacijama uvek dodaju i maksimalnu upotrebu mašte. S obzirom da je radionica interaktivna i inspirativna, predviđeno je učešće najviše 30 ljudi, jer predavač želi ostvariti interakciju i podsaknuti maštu.
Ako želite imati tu privilegiju, svoje učešće na kreativnoj radionici “Kako osloboditi kreativni potencijal” možete prijaviti na www.branding.ba..

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!