Kako biste uspeli u svetu biznisa pored znanja i stručnosti neophodna je i doza kreativnosti. Neretko kreativne ideje postaju krucijalni faktori poslovnog uspeha. Zato su kreativne industrije u svetu usprkos krizi u stalnom porastu. Još 2002. godine, Richard Florida u knjizi The Rise of Creative Class istakao je da je ljudska kreativnost ultimativni izvor ekonomske rasti i napretka. Kreator koncepta „DreamEthic Change“ Almir Flisar ima dugogodišnje iskustvo na području integriranog komuniciranja, a svoje poglede na kreativnost, inovativnost, empatiju i održivi razvoj predstaviće na 3. Branding konferenciji koja se održava 14. juna 2013. godine u Sarajevu.
Njegova kreativna radionica “Kako osloboditi kreativni potencijal?” je namenjena profesionalcima, odnosno svima koji su uključeni u kreiranje strategija i vođenje različitih procesa tržišnih komunikacija. – Kreativna radionica, ukratko, predstavlja spoj najnovijih saznanja na području neuroznanosti, genetike, razvojne psihologije te drugih srodnih znanja sa filozofijom, a u kontekstu činjenice, da kreativnost nije rezervirana samo za malu grupu „izabranih“ nego je prisutna u svakom ljudskom biću i samo je treba znati izvući na površinu, te konstantno brusiti, da zasija u punom sjaju – kaže Flisar.
Svim igračima na području kreativnih industrija, predavač poručuje da znanju i informacijama uvek dodaju i maksimalnu upotrebu mašte. S obzirom da je radionica interaktivna i inspirativna, predviđeno je učešće najviše 30 ljudi, jer predavač želi ostvariti interakciju i podsaknuti maštu.
Ako želite imati tu privilegiju, svoje učešće na kreativnoj radionici “Kako osloboditi kreativni potencijal” možete prijaviti na www.branding.ba..